Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) خواست تا از یهودی سازی بیشتر شهر اشغالی قدس از طریق احداث ترن هوایی در این شهر جلوگیری کند. ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، وزارت خارجه فلسطین امروز از سازمان یونسکو خواست تا برای مقابله با تلاش های رژیم اسرائیل برای "یهودی سازی" آسمان شهر قدس از طریق احداث ترن هوایی که از محله های فلسطینی نشین عبور می کند، وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است: ما از یونسکو می خواهیم که فورا برای متوقف کردن اجرای این پروژه یهودی سازی وارد عمل شده و موضوع را در جدول کاری شورای اجرایی این سازمان بگنجاند.

این بیانیه افزود: ما از یونسکو می خواهیم که این پروژه را محکوم و اقدامات لازم را برای توقف فوری آن اتخاذ کند.

تشدید سیاست رژیم صهیونیستی در یهودی‌سازی قدس اشغالیابعاد، پیامدها و چشم‌انداز یهودی‌سازی فلسطین؛ اعتراف رژیم صهیونیستی به شکست

در این بیانیه آمده است: هرگونه تعلل یونسکو در گرفتن این اقدامات، جدیت این سازمان در ایفای مسئولیت هایش را با تردد روبرو خواهد کرد.

این وزارتخانه تاکید کرد: هدف از این پروژه افزایش سیطره اشغالگران در بخش شرقی قدس و اسکان بیشتر صهیونیستها در آن و الحاق آن از طریق شبکه حمل و نقل به سایر مناطق اشغالی قدس است.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: 80 درصد مسیر این پروژه ترن هوایی از فراز بخش شرقی قدس عبور می کند. این مسیر از بخش غربی قدس آغاز و از محله های شرقی این شهر عبور می کند و آخرین ایستگاه آن در ورودی شهرک سلوان در فاصله 20 متری دیوار و باروهای شهر قدس است. این ترن با ارتفاع 5 تا 9 متری از فراز شمار زیادی از خانه های فلسطینی ها در محله سلوان عبور می کند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل بیت المقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل بیت المقدس اسرائیل بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود