Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:22:19 GMT

12 سال زندان در انتظار ستاره سابق بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۰۵۲۷

12 سال زندان در انتظار ستاره سابق بارسلونا

ممکن است آردا توران، ستاره نام آشنای فوتبال ترکیه، به 12 سال زندان محکوم شود.


به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل خبر درگیری آردا توران، هافبک سابق بارسلونا در یک باشگاه شبانه با یکی از خواننده های مشهور ترکیه منتشر شده بود و به زودی قرار است دادگاه این بازیکن باتجربه برگزار شود که در صورت اثبات جرم هایی چون آزار و اذیت جنسی، شکستن بینی طرف مقابل، حمل سلاح گرم و استفاده از آن در بیمارستان، شاید محکومیتی 12 ساله در انتظار آردا توران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در ماه اوکتبر و در یک باشگاه شبانه، آردا توران در مورد همسر برکی شاهین خواننده ترکیه ای الفاظ نامناسبی را به کار برده که این رفتار باعث عصبانیت خواننده و درگیری طرفین شده است و در این اتفاق، بینی برکی شاهین خواننده نیز توسط آردا توران شکسته شده است.

 

باشگاه باشاک شهیر مبلغ 370 هزار یورو جریمه برای آردا توران در نظر گرفت اما اعلام کرد تا زمان اعلام حکم نهایی، وی مشکلی برای تمرین و قرار گرفتن در ترکیب اصلی باشاک نخواهد داشت.

 

خواننده ترکی مدعی شده بود در صورت عذرخواهی آردا توران، علاقه ای به پیگیری پرونده نداشته و حتی نمی خواهد این بازیکن یک ساعت هم در زندان باشد. دادگاه تاریخ 19 ژوئن را برای مرحله بعدی محاکمه تعیین کرده است.

بارسلونا آردا توران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آردا توران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس