Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مایلی‌کهن درباره اظهارات روزگذشته امیر قلعه نویی گفت: روز گذشته گروهبان قندلی مصاحبه و عنوان کرده است فردوسی‌پور، تاج و کفاشیان خیانت کرده‌اند و معنایش این است که کسی خیانت می‌کند، باید محاکمه شود، اما در مورد عادل باید نکاتی را عنوان کنم. من با عادل اختلاف سلیقه دارم، اما بار‌ها گفته‌ام در اینکه عادل یک شخصیت تحصیلکرده است، شکی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصلاً قابل قیاس با امثال گروهبان قندلی نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اگر قرار بر محاکمه باشد این آقایان به خاطر کار‌هایی که در فوتبال کردند باید بدون محاکمه اعدام شوند. تحصیلات این‌ها به ششم ابتدایی هم نمی‌رسد، اما ادعای فضل می‌کنند. این‌ها که ادعا دارند، هر روز با مافیای رسانه‌ای که دارند، دنبال تخریب آدم‌های نخبه فوتبال ما هستند. من معتقدم عادل اشتباهاتی داشته، اما قابل مقایسه با این آقایان نیست. او در مصاحبه‌های قبلی از افرادی نام برده و دفاع کرده که یکی از آن‌ها دقیقا سابقه‌اش در زدوبند مانند اوست. شخصی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی با افتخار گفت: داور را تطمیع کردم و جالب اینکه از او به عنوان یکی از بهترین رؤسای فدراسیون فوتبال یاد کرده بود.

مایلی‌کهن یادآور شد: داوری فوتبال در دنیا روی عملکرد علیرضا فغانی صحه گذاشته و او در شرایط فعلی بهترین داور دنیاست، چه می‌شود که هر بار او برای تیم این آقا سوت می‌زند زمین و زمان را به هم می‌ریزد؟! واقعاً چه می‌شود؟ فغانی را دنیا قبول دارد، اما این آقایان با هر قضاوت او دنبال بهانه و ایراد هستند، چه شده است؟ به او حسودی‌تان می‌شود؟ چون به امثال شما باج نمی‌دهد ناراحت هستید؟

وی تصریح کرد: آقایی که اینقدر مدعی هستی و در داخل کشور هم افتخارات زیادی داری، اما چرا در خارج از کشور یک مقام چهارمی هم به دست نیاورده‌ای؟ تو با سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال در مسابقات آسیایی شرکت کرده‌ای، اما با این تیم‌ها هم یک چهارمی نداری. تو در داخل موفق هستی، چون مافیای رسانه‌ای قوی داری که برخی از آن‌ها کنار تو می‌نشینند و همیشه از تو حمایت می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: این‌ها که من می‌گویم حساب دو دو تا چهارتاست و چیز عجیبی نمی‌گویم. تو که ادعا داری بهترین هستی و این روز‌ها قلمبه سلمبه صحبت می‌کنی چرا فقط در داخل ایران افتخارات داری؟

مایلی‌کهن ادامه داد: آقای کل‌یوم چه شده است که این حرف‌ها را می‌زنی؟ شما در سال میلیارد‌ها تومان خودت و اطرافیانت از باشگاه‌ها پول می‌گیری. هزینه تیم‌داری شما چقدر است؟ مگر ذوب‌آهن بد تیمی است و فصل گذشته بد خرج کرد، چرا این تیم را به خاطر پول بیشتر ترک کردی و به سپاهان رفتی؟ آخر آدم اینقدر چشم‌تنگ.

وی افزود: تو به هزار میلیارد تومان می‌گویی پول خرد بعد گنده گنده صحبت می‌کنی؟ آخر مورچه چه است که کله پاچه‌اش چه باشد. خلاصه نفهمیدیم کل‌یوم است یا کلهم؟!

مایلی‌کهن در پایان گفت: با این همه پولی که داری می‌آیی از دلار ۱۸ هزار تومانی صحبت می‌کنی. برای تو که بد نشد. برای امثال تو بهتر هم شد. حالا آن یک میلیون دلاری که ذخیره داشتی چقدر شده است؟ اموالت چقدر شده است؟ من بودم که زمین‌های هکتاری می‌گرفتم؟!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایلی کهن امیر قلعه نویی فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است

وحید خدابنده در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی «الف تا» که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص مدارس است.

او خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده‌ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه‌های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می‌رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه‌ها محور‌های اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیند‌های یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری‌های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست‌های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه‌ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه‌های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی «الف تا» با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می‌شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد