Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: در مرحله دوم طرح جمع‌آوری بخاری‌های نفتی٬ بساط این بخاری‌ها از مدارس عشایری استان نیز جمع خواهد شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از راز و جرگلان٬ محمدعلی شجاعی امشب در نشست خبری پس از آئین جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارس استان٬ اظهار داشت: وعده برچیده شدن یک ماهه این بخاری‌ها ریسک نبود، چون صفر تا صد کار را اشراف داشتیم و آن را شدنی می‌دانستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 700 کلاس درس خراسان شمالی به بخاری هوشمند تجهیز شدندخراسان شمالی| تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان تا پایان بهمن جمع‌آوری شوداما و اگرهای یک دستور استاندار؛ آیا بساط بخاری نفتی از مدارس خراسان شمالی جمع می‌شود؟

وی افزود: با وجود بعضی درخواست‌ها برای تمدید این مهلت با توجیه شرایط آب و هوایی و... اما به همکارانم گوشزد کردم که موعد دهم بهمن تغییر نمی‌کند و یازدهم نخواهد شد.همه باید یاد بگیریم کارها را در زمان خودش به سرانجام برسانیم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: می‌دانستم بعضی‌ها روزشمار درست کردند که حتماٌ از دغدغه مندی شان بوده است، ولی به هر حال می‌دانستم با انسجام و هم افزایی، این کار شدنی است.

شجاعی ادامه داد: در مرحله دوم طرح برچیدن بخاری‌های نفتی مدارس استان، گرمایش ایمن و استاندارد برای مدارس عشایری تامین خواهد شد.

به گزارش تسنیم٬ امروز در آئینی که به طور همزمان در تمام شهرهای استان خراسان شمالی برگزار شد٬ به گفته مسئولان 1378 کلاس درس در 344 مدرسه به بخاری‌های هوشمند تجهیز شده و بساط بخاری‌های نفتی و غیراستاندار در استان جمع شد.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین امسال جابه‌جا شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین امسال جابه‌جا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل‌ونقل باری برای جابه‌جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و خاطرنشان کرد: عمده‌ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

مشتری اضافه کرد: ۲۷ شرکت با ۵۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل‌ونقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: ۸۵۷۱ راننده در حوزه حمل‌ونقل کالای استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

کد خبر 749729

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی