Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مکرمی، فرماندار تکاب، در دیدار با  رییس اورژانس هوایی کشور گفت: راه اندازی اورژانس هوایی اقدامی رو به رشد در بخش درمان تکاب به شمار می‌رود.

وی افزود: امیدواریم با توجه به شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی تکاب و سخت گذر بودن جاده‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی زمینه افزایش خدمات امداد هوایی و در صورت لزوم استقرار بالگرد اورژانس در تکاب فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرماندار تکاب افزود:ارائه خدمات اورژانس هوایی موجب ارتقا بخش درمان تکاب شده و رضایتمندی بیماران، خانواده های آنان و شهروندان عزیز تکاب شده است.   وی گفت:تلاش ها و پیگیری های استانداری، نماینده مجلس، اورژانس هوایی کشور، مراکز اورژانس آذربایجان غربی و زنجان و همکاران خدوم شبکه بهداشت و درمان و اورژانس و ادارات تکاب برای راه اندازی اورژانس هوایی قابل تقدیر است.   سرور، رییس اورژانس کشور، نیز در خصوص ارائه خدمات اورژانس هوایی در تکاب گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی تکاب و سخت گذر بودن جاده‌های این منطقه، سطح خدمات اورژانس هوایی در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.   انتهای پیام/م   سفر رییس اورژانس هوایی کشور به تکاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان