Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه فینال مسابقات قهرمانی بوکس ارتش کشور بیان کرد: مسابقات قهرمانی بوکس ارتش کشور در روزهای اول سطح کیفی خاص نداشت ولی در فینال بازیکنان بازی های بسیار خوبی را از خودشان ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم اینکه ارتش یا نیرو های مسلح برای بوکس سرمایه گذاری کردند جای امیدواری دارد. در ادامه امیدوارم بازیکنان برتر مسابقات قهرمانی کشور بوکس ارتش در تورنمنت بین المللی جام فجر چابهار بدرخشند. نکته قابل اهمیت این است که چند نفر از ملی پوشان بوکس در قهرمانی ارتش کشور شرکت کردند و مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند. در مجموع ارتش مسابقات خوبی از نظر کیفی برگزار کرد و  در آینده جای امیدواری دارد.

او افزود: سرمایه گذاری ارتش بر روی بوکس بسیار قابل اهمیت است، چرا که قهرمانان کشور ما در طول دوران سربازی از ورزش حرفه ای خود دور می ماندند و پس از اتمام دوره سربازی نمی توانستند به دوران حرفه ای خود بازگردند. برقرار بودن بوکس ارتش بیشترین سود را برای تیم ملی بوکس دارد. همچنین حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس قول داده است تا جایی که امکاندارد به تیم ارتش بوکس کمک کند.   

بیشتربخوانید:

فولادی: تیم ملی ارتش در تورنمنت بین المللی بوکس چابهار شرکت می کند

ثوری: پس از تائید وزارت ورزش و جوانان بوکس بانوان راه اندازی می‌شود

امیری: نفرات برتر قهرمانی بوکس ارتش به تیم ملی دعوت می شوند

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره مسابقات قهرمانی بوکس ارتش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان