Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاراتیچی می خواهد فورا مدافع 37 ساله پرتغالی را به تورین بیاورد.

طرفداری- در آخرین ساعات نقل و انتقالات ژانویه، یوونتوس با بحران مصدومیت در خط دفاعی روبرو شده است. جورجو کیه لینی در نیمه اول بازی مقابل آتالانتا همچون بارتزالی و بونوچی مصدوم شد تا مسئولان بیانکونری از برگامو برای جذب برونو آلوز وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ درحالیکه کاروان یوونتوس در برگامو حضور دارد و شاگردان الگری مشغول بازی با آتالانتا هستند، مصدومیت کیه لینی باعث شده تا این باشگاه فورا برای جذب برونو آلوز وارد عمل شود. مصدومیت کاپیتان یوونتوس جدی به نظر می رسد و حالا فقط مارتین کاسرس و دنیله روگانی در دسترس هستند. فابیو پاراتیچی بلافاصله با مسئولان پارما وارد مذاکره شده است تا شرایط را برای انتقال برونو آلوز به تورین مهیا کند. پارما در آستانه تمدید قرارداد برونو آلوز قرار دارد اما حالا یوونتوس به انجام این انتقال اصرار می ورزد. پارما برای شروع مذاکرات با یوونتوس، درخواست حداقل 2 میلیون یورو کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت