Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال لیورپول با تساوی مقابل لستر فرصت فاصله گرفتن با منچسترسیتی رده دومی را از دست داد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول با تساوی یک - یک خانگی مقابل لسترسیتی فرصت افزایش اختلاف امتیاز با منچسترسیتی رده دومی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد، ابتدا میزبان توسط مانه در دقیقه 3 پیش افتاد، اما مگوایر در دقیقه 2+45 گل تساوی لسترسیتی را به ثمر رساند. به این ترتیب لیورپول که با توجه به شکست منچسترسیتی می‌توانست اختلافش را با این تیم به هفت امتیاز افزایش دهد، حالا با پنج امتیاز برتری در صدر جدول است.

 در دیگر بازی، تاتنهام در خانه خودش 2 بر یک واتفورد را برد. گرک کاتکارث در دقیقه 37 واتفورد را پیش انداخت، اما مین، ستاره کره‌ای تازه بازگشته از جام ملت‌های آسیا  در دقیقه 80 و یورنته در دقیقه 87 با گلزنی نتیجه را به سود تیم لندنی عوض کردند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، مطابق قوانین یوفا، خیرونا و منچسترسیتی نمی‌توانند به‌صورت همزمان در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

این دو باشگاه در این فصل به ترتیب در پی کسب بالاترین رتبه ممکن در لیگ برتر و لالیگا هستند و صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرده‌اند.

سیتی از قبل مشخص کرده بود که در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار می‌گیرد و خیرونا هم امشب با برتری مقابل بارسلونا، صعود به فصل آینده چمپیونزلیگ را تایید کرد.

با این حال، با توجه به اینکه منچسترسیتی و خیرونا مالک مشترکی دارند که توسط گروه فوتبال سیتی اداره می‌شوند، این سوال مطرح بود که آیا هر دو باشگاه اجازه خواهند داشت در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند یا خیر.

به گفته جک گوکان، خبرنگار میل اسپورت، کمیته کنترل مالی باشگاه‌های اروپایی (CFCB) برای تعیین اینکه آیا خیرونا و منچسترسیتی می‌توانند سال آینده در لیگ قهرمانان بازی کنند، تشکیل جلسه خواهد داد.

مسائل پیرامون منچسترسیتی و خیرونا که هر دو در لیگ قهرمانان فصل آینده رقابت می‌کنند، توسط گروه فوتبال سیتی تصمیم گیری می‌شود و باید ثابت شود «هیچ کنترل اجرایی یا اشتراک اطلاعات» بین این دو باشگاه وجود ندارد.»

گروه فوتبال سیتی مالکیت صد در صدی درصدی باشگاه منچسترسیتی را در اختیار دارد. آن‌ها در سال 2017 نیز 47 درصد سهام باشگاه خیرونا را خریدند و یکی از مالکان اصلی این تیم کاتالان شدند.

طبق ماده 5 یوفا "هیچ باشگاهی در هیچ رقابت اروپایی نباید سهام مشترک با باشگاه دیگری داشته و یا عضوی از مجموعه باشگاه دیگری باشد و یا مدیریت مشترکی با باشگاه دوم داشته باشد."

جک گوکان تایید کرد که اگر کمیته کنترل مالی باشگاه‌های اروپایی علیه باشگاه‌های گروه فوتبال سیتی رای صادر کند، هر باشگاهی که در لیگ مربوطه بالاترین رتبه را در اختیار داشته باشد، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

منچسترسیتی امیدوار است که در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و اگر این رای از سوی یوفا صادر شود، آن‌ها شانس بیشتری نسبت به خیرونا برای حضور در چمپیونزلیگ خواهد داشت.

رئال مادرید اکنون عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورده و بهترین مقامی که خیرونا می‌تواند کسب کند رتبه دوم است. در مقابل،  اگر منچسترسیتی در چهار بازی باقیمانده لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهام برنده شود، چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را جشن می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه