Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پنجمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهرک جانبازان برگزار می‌شود. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: پنجمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهرک جانبازان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این یادواره با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر به روایت تصویرهمدان| یادواره شهدای روستاهای کبودراهنگ در دهه فجر برگزار می‌شودیادواره شهدای عملیات والفجر 8 در اردبیل برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که برای شهدا می‌توان انجام داد چرا که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

دیابی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: برگزاری یادواره شهدا به ترویج این فرهنگ غنی کمک می‌کند.

به گزارش تسنیم پنجمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهرک جانبازان روز 13 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک جانبازان برگزار می‌شود.

مداحی با نوای «مهدی فاطمی‌نیا» و روایتگری «حجت‌الاسلام مجتبی شغلی» از دیگر برنامه‌های پنجمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهرک جانبازان سمنان است.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد

 یادواره ۲۵ شهیدروستای ارکان با حضور مردم ومسئولان برگزارشد.
قرائت وصیت نامه شهدا و سخنرانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های یادواره بود.

درپایان این مراسم مردم برای تجدید پیمان بر سر مزار شهدا حاضر شدند.

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد