Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@20:41:48 GMT

مرغ از این تاریخ ارزان خواهد شد!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۲۶۳۳

مرغ از این تاریخ ارزان خواهد شد!

پول‌نیوز -رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی ایران گفت: اعمال ممنوعیت صادرات برای ماه‌های اسفند و فروردین در حالی است که میزان صادرات تقریبا هیچ بوده است.

محمد یوسفی، تصمیم ستاد تنظیم بازار برای ممنوعیت صادرات مرغ را نمایشی برای افکار عمومی توصیف کرد و گفت: ممنوعیت صادرات برای تنظیم بازار یک کالا اعمال می شود که میزان خروج آن از کشور در سطح بالایی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: ممنوعیت صادرات اعمال شده در کاهش قیمت مرغ بی تاثیر خواهد بود.

یوسفی حداکثر صادرات مرغ را در چندماه گذشته را ۳ تا ۴ هزارتن عنوان کرد که بیشتر در مزر کشور معامله شده است.

به گفته یوسفی مرغ برزیلی، بازار کشورهای همسایه را اشباع کرده است.

وی قیمت هر کیلوگرم مرغ برزیلی را در کشورهای عراق و افغانستان ۱.۵ دلار عنوان کرد.

یوسفی با اشاره به افزایش جوجه ریزی ابراز امیدواری کرد که از نیمه فروردین شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم.

رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی ایران میزان کاهش قیمت مرغ در فروردین ماه را با توجه به نوسان در قیمت نهاده های تولید غیرقابل پیش بینی دانست.

یوسفی در پایان اضافه کرد: باتوجه به بالا بودن قیمت سایر منابع پروتئنی جایگزین مرغ انتظار می رود استقبال از مصرف این کالا درسال آینده با افزایش روبه رو شود.

روز گذشته در بیست و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار که به ریاست رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، وضعیت بازار مرغ و گوشت مورد بررسی قرار گرفت و اعضا مصوب کردند، صادرات مرغ برای اسفندماه امسال و فروردین سال ۹۸ ممنوع شود.




منبع:همشهری آنلاین

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟

اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه، قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

دیگر خبرها

  • توقف بازار مسکن در فروردین
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • تجار قمی در فروردین ماه به ۲۲ کشور صادرات کالا داشتند
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟