Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در پی  درج خبری در برخی سایتها و کانالهای خبری لرستان در خصوص توهین سرپرست فدراسیون جودو به قوم بزرگ لر وی ضمن تکذیب این خبر به شدت نسبت به برخی جریان سازیها در تخریب فدراسیون و دستهای پشت پرده برای چند دستگی در آن واکنش نشان داد.  

محمدرضا عمادی سرپرست تحصیل کرده و کار بلد فدراسیون جودو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاربرنا لرستان گفت: قرار بود مسابقات جودوی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در خرم آباد برگزار شود ولی به دلیل بار مالی زیاد و نبود منابع مالی برای برگزاری این مسابقات در این شهر با عذرخواهی از مردم و مسئولان لرستان مسابقات را در شهرهای رشت و زنجان برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عمادی افزود: در طول زندگی هیچگاه به هیچ انسانی بی حرمتی و توهین نکرده و بارها در مصاحبه های خود بر وحدت و همدلی اقوام و لزوم احترام به تمامی آنان تاکید ویژه داشته و دارم زیرا ایران اسلامی در سایه مقام معظم رهبری و یک دلی  لرها، کردها، عرب، عجم، بلوچها، گیلکها، مازنیها، اصفهانیها و....توانسته در برابر کلیه تهدیدها و شیطنت قدرتهای جهانخوار ایستادگی کند.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه پشت صحنه این بد اخلاقیها و هجمهها برای خانواده جودو زیبنده این ورزش پر افتخار نخواهد بود و توهین منتسب به قوم بزرگ لر زاییده افکار  بیمار و کج اندیش برخیهاست که دنبال چنددستگی و نابودی جودو هستند.

وی اظهار کرد: با قدرت در برابر زیادخواهیها در جودو تا زمانی که این مسئولیت را به عنوان امانت عهده دار هستم ایستادگی خواهیم کرد.

عمادی افزود: قوم لر از اصیلترین و شجاعترین   اقوام ایرانی بوده و یکی از قدیمیترین و خالصترین اقوام ایرانی و شجاعانی که همیشه در دوره های سخت به کمک سرزمین ایران آمده و نقش یک قهرمان را ایفا کرده و افتخار می کنم بسیاری ازدوستان عزیزم لر هستند.

سرپرست فدراسیون جودو اضافه کرد: افتخار می کنم در این مدت سرپرستی فدراسیون حتی یک ریال حقوق دریافت نکرده و چک حقوق خود را به فدراسیون هدیه کردم.

عمادی تصریح کرد: هزینه های گزاف اردوهای خارجی را با مدیریت و برنامه ریزی صحیح صرف پایگاههای داخلی جودو کشور خواهیم کرد.

 وی افزود: با مدیریت هزینه در اردوها و سفرهای خارجی در صدد تقویت هیاتهای استانی هستیم و متاسفانه این به ذائقه برخیها خوش نیامد.

عمادی گفت: به‌هیچ‌وجه دنبال حاشیه و جوسازی نیستم. بسیاری از دوستان بارها از شرایط بد سالن شهید کبکانیان گلایه کرده بودند و ما با لغو اردوهای غیرضروری می‌توانیم این سالن و دیگر سالن‌های جودو را تجهیز کنیم تا بتوانیم اردوهای تیم‌های ملی جودو را در داخل کشور برگزار کنیم.

وی بیان کرد: سعی کرده‌ایم با کمترین هزینه مشکلات را برطرف کنیم. یکی از برنامه‌هایی که داریم، استفاده از نیروهای متخصص و متعهد در فدراسیون جودو است و می‌خواهیم بدنه تیم ملی را با بهترین افراد تقویت کنیم. 

عمادی در پایان افزود: امیدواریم با حمایت از استانهای جودوخیز و مستعد و حمایت مالی و معنوی بتوانیم جودو ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

وی با تقدیر از تلاش ها و برنامه ریز ی هیات  جودو لرستان در بخش های مختلف قهرمانی  و همگانی  حمایت فدراسیون را از هیات جودو لرستان و رئیس پر تلاش و جوان این هیات اعلام کرده و لزوم وحدت و همدلی را در خانواده جودو برای رسیدن به قله های افتخار ضروری دانست .

مصاحبه :محمود داودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو چک خانواده مقام معظم رهبری منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه

به گزارش خبرآنلاین، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز چهارشنبه و پنجشنبه برای برخی از استان‌های کشور بیان کرد: برای روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل، تحت تأثیر سامانه جوی و هشدارهای سطح نارنجی خواهند بود.

مهر نوشت: معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای روز پنجشنبه نیز برای استان‌های خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، شمال خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران و گلستان هشدار سطح نارنجی اعلام شد.

در ادامه این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و خسارت به صنعت کشاورزی را برای استان‌های ذکر شده پیش‌بینی کرد.

ظفری در پایان پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، کنترل دما و رطوبت در سالن‌های پرورشی و استفاده از محلول‌های ضد تنش در گیاهان باغی را توصیه کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904070

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود