Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در همین راستا هرساله جشنواره تجارب برتر مدیران برگزار می‌شود، گفت: جشنواره تجارب موفق و برتر مدیران و معاونان مدارس آغاز شده و مدیران و معاونان تمامی مدارس استان مازندران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اسفند امسال است و برگزیدگان آن در مازندران فروردین ۹۸ انتخاب شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه این جشنواره راهی برای شناسایی توانمندی مدیران است، گفت: استقرار نظام یاددهی- یادگیری، توانمندسازی کارکنان، و توسعه مشارکت کارکنان و دانش آموزان در مدرسه از محور‌های این جشنواره است و تجربیات ارائه شده باید دارای خلاقیت و ابتکار باشد و به صورت کوتاه، رسا، روشن، قابل فهم و مرتبط با محتوای تجربه ارائه شود.

نظری با بیان اینکه مدیریت در سازمان‌های امروزی با مدیریت در سازمان‌های گذشته متفاوت است، افزود: ویژگی سازمان‌های جدید شکل گیری آن‌ها بر مبنای یادگیری است.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها برای اینکه خود را حفظ کنند باید از قالب‌های سنتی خارج شوند، گفت: امروزه محیط به شدت در حال تغییر است و سازمان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. از این رو به جای تغییر مدیران باید شرایط را برای اجرایی کردن مدیریت تغییر و ایجاد حالت مطلوب فراهم سازیم.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره تجارب برتر از ۱۵ اسفندماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»