Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرهنگ “پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در پی اعلام گزارش هایی در خصوص چندین مورد سرقت دام از منطقه دامشهر شهرستان قم و به دنبال آن ترددهایی مشکوک از افرادی در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: سرانجام در انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مأموران انتظامی مشخص شد این افراد که مدتی است در سطح شهرستان تردد دارند، با تشکیل یک باند، در امر سرقت احشام فعالیت داشته و دام های سرقت شده را در محله ای در این روستا نگهداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شناسایی محل اختفاء اعضای این باند در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در یک برنامه ریزی عملیاتی، ۷ نفر اعضای این باند دستگیر و تعداد ۳۰ راس احشام سرقت شده از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: با تکمیل بازجویی های تخصصی و با توجه به اسناد و مدارک موجود، سارقان به سرقت احشام در قالب ۳ فقره سرقت از منطقه دامشهر استان قم اعتراف کردند. سرهنگ اسدی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت زندان اخبار حوادث دستگیری کشف سارق سرقتی باند سارقان عکس فیلم زندگی زن سرقت دستگیری مرد استان البرز قتل در زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان