Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@18:09:57 GMT

۱۵۲ ورزشکار قهرمان ملی و فراملی در قزوین تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۴۱۰۱

۱۵۲ ورزشکار قهرمان ملی و فراملی در قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد درافشانی در دومین آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی و فراملی در قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته از شش تیم ورزشی به عنوان حامی مالی به طور کامل کمک صورت گرفت که در سال ۹۸ هم حمایت‌ها ما از تیم‌های ورزشی بیشتر می‌شود.

درافشانی اظهار کرد: مدیریت جدید شهری و اعضای شورای شهر قزوین نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد و توجه به فعالیت بدنی، تحرک و ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود:حمایت‌های اعضای شورای شهر و مدیریت شهری قزوین از حوزه ورزش و نگاه ویژه آنها به این موضوع، بعد از انقلاب بی‌نظیر بوده است.

درفشانی با بیان اینکه توجه به ورزش، توجه به خانواده است، تصریح کرد:گرایش و سوق یافتن به مقوله ورزش موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و مصون ماندن آنها از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: نگاه مدیریت شهری قزوین نگاه انسان‌محور است که با حمایت‌های لازم، برای کهن شهر قزوین گام موثری برمی‌داریم.

در این مراسم با حضور جمعی از آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، زرآبادی و محمدی نمایندگان استان قزوین و طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار قزوین، رئیس  و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مدیران استانی و شهری از  ۱۵۲ ورزشکار قهرمان مدال آور رقابت های بین المللی، آسیایی، جهانی و ملی تجلیل شد.

کد خبر 4529310

منبع: مهر

کلیدواژه: تجلیل از ورزشکاران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین محمد درافشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد