Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:33:39 GMT

قسمت دوم The Last of Us به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۴۱۱۸

قسمت دوم The Last of Us به زودی عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان مطرح The Last of Us یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های ویدئویی حال حاضر محسوب می‌شود. قسمت نخست این بازی ویدئویی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد که توانست جوایز زیادی را کسب کند، علاوه بر این از ۹ سایت و مجله مطرح امتیاز‌دهی بازی‌های ویدئویی، ۶ مورد نمره کامل را برای این عنوان در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی بعد از عرضه این بازی خبر ساخت قسمت دوم آن از طرف استودیو ناتی داگ اعلام شد اما خبر زیادی در این مورد منتشر نشد. در کنفرانس شرکت سونی طی رویداد E3 در سال ۲۰۱۸، یک ویدئو از قسمت دوم این بازی منتشر شد تا علاقه‌مندان این عنوان با جزئیات ساخت این بازی ویدئویی آشنا شوند. اما بار دیگر بعد از مراسم E3 هیچ خبر مهمی از این بازی منتشر نشد.

در رویداد PlayStation Experience 2018 اطلاعاتی از این بازی منتشر نشد، همچنین در مراسم The Game Awards 2018 نیز با وجود آن که پیش نمایش‌های متنوعی از بازی‌های مختلف پخش شد، باز هم خبری از قسمت دوم The Last of Us نبود. تاکنون نیز خبری از اینکه عنوان مورد بحث در کنفرانس سونی در E3 تابستان آینده حضور دارد یا خیر اعلام نشده است. با این وجود حتی زمان عرضه این بازی مشخص نیست.

اما به تازگی Gustavo Santaolalla، موسیقی‌دان آرژانتینی و آهنگساز مطرح این عنوان اعلام کرده این بازی به زودی عرضه می‌شود. طبق ویدئویی که یکی از کاربران سایت Reddit از او تهیه کرده است، Santaolalla که برای اجرای برنامه‌ای در کویت حضور دارد، در مورد ساخت موسیقی متن قسمت اول The Last of Us توضیحاتی را می‌دهد. در ادامه او می‌گوید که بخش کوچکی از موسیقی قسمت دوم که به زودی عرضه می‌شود را هم خودش تولید کرده است. البته به طور دقیق مشخص نیست که آیا این بازی در سال جاری معرفی می‌شود.

چندی پیش نیز Alannah Pearce، سردبیر سابق سایت IGN در حساب توئیتر خود از احتمال عرضه The Last of Us در سال ۲۰۱۹ خبر داده بود، البته مدتی پس از آن، خبر پاک شد اما وی اعلام کرد که این خبر چندین بار توسط چندین نفر گفته شده است. اما این تنها یک احتمال است و تا زمانی که به صورت رسمی از طرف سونی‌ یا ناتی داگ، تایید نشود چیزی را تغییر نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: احتمال آغاز تولید سری جدید عنوان Spider-Man برای پلی استیشن 

انتهای پیام/

نسخه دوم عنوان The Last of Us

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود