Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداللهی گفت: همزمان با آغاز دهه فجر ۴ هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی سرود(خمینی ای امام و نغمه های انقلاب) را اجرا می کنند.

«محمد حسین عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر گفت:ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور به ‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه سرود ۴۰ هزار نفری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در سراسر کشور اجرا خواهد کرد که استان با اجرای ۴ هزار نفری ستاد عالی را همراهی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی، اظهارداشت:دبیرخانه کانون های مساجد استان اجرای یک گروه ۱۰۰ نفری را با سرودهای خمینی ای امام، نغمه های انقلاب و ایران ما ضبط تلویزیونی می کند که سرود نغمه های انقلاب به صورت اختصاصی به سفارش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی تولید می شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به وطن در ساعت ۹:۳۳ دقیقه ۱۲ بهمن به طور همزمان در سراسر استان سرود اجرا خواهد شد و در مشهد هم یک گروه ۱۵۰۰ نفری در عرصه میدان شهدا سرود خمینی ای امام و نغمه های انقلاب را اجرا خواهند کرد که این مراسم توسط رسانه های استان و شبکه استانی سیما پوشش داده خواهد شد.

 

عبداللهی افزود: اینکه عنوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به این گروه سرود داده شده به این معنا نیست که تنها این کانون‌ها عضو گروه سرود ۴۰ هزار نفری هستند، بلکه تمام افراد علاقه‌مند به هنر سرود، فرهنگ و هنر عضو این گروه خواهند بود.

 

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در موفقیت فرزندان‌شان در همه زمینه‌ها، گفت: در کنار نوجوانان و جوانانی که عضو گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هستند، خانوادهای‌ آنها هم در موفقیت این گروه‌های سرود نقش به ‌سزایی دارند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان دهه فجر انقلاب اسلامی نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر محمد جواد ظریف اصفهان شیراز کانون های مساجد اجرای گروه سرود دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی