Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت آب‌وفاضلاب شهری پلدختر با اشاره به اینکه ۶۵۰متر از خط لوله آب شرب این شهر بر اثر طغیان رودخانه کشکان تخریب شده‌است، گفت: نهایت تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا پایان امشب آب شرب وارد مدار شود. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

شهاب محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: حدود 650 متر از خط لوله آب آشامیدنی این شهر تخریب‌شده که در همان دقایق اولیه با هماهنگی و مساعدت مدیرعامل شرکت آبفا و دیگر مسئولان استان لرستان و شهرستان محموله لوله‌های مورد نیاز و 8 اکیپ جوشکاری و تعمیرات به شهر پلدختر اعزام شدند و کار تعمیر خط لوله را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ‌‌برسانی به ‌پلدختر با 15 تانکر در حال انجام استتعمیر خط لوله آب شرب شهر پلدختر زمان‌بر استاعزام 11 تانکر آب‌رسانی به شهر پلدختر؛ تلاش برای رفع 48ساعته قطعی آب

وی با بیان اینکه به‌دلیل گل‌آلودبودن آب رودخانه کشکان تعمیر لوله کار زمان‌بری است، افزود: تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا هرچه سریع‌تر خط لوله را تعمیر کنیم و آب وارد مدار گردد، احتمالاً عملیات ترمیم خط لوله و واردشدن آب به مدار تا پایان امشب به‌طول بیانجامد.

مدیر شرکت آب‌وفاضلاب شهری پلدختر با بیان اینکه کار آب‌رسانی به تمام مناطق شهر با 15 تانکر در حال انجام است، عنوان کرد: امیدواریم شهروندان خونسردی خود را حفظ کرده و ما هم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا در کمترین زمان لوله خط انتقال وصل شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد