Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@12:11:48 GMT

سنگین ترین محموله گوشت وارد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۵۰۹۰

خرداد: مدیرکل تامین دام و فراوری محصولات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ورود ۴۰ تن محموله گوشت از کشور قزاقستان در بامداد امروز خبرداد.
محمد جعفری با اشاره به اینکه بامداد امروز یکی از سنگین‌ترین محموله‌های گوشت به کشور وارد شد، اظهار داشت: وزن این محموله که شامل گوشت گوسفندی گرم است به بیش از ۴۰ تن می‌رسد و واردات آن از کشور قزاقستان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این واردات تا زمان متعادل شدن بازار ادامه دارد و قرار است بصورت متناوب و با حجم بیشتر صورت پذیرد.
مدیرکل تامین دام و فراوری محصولات دامی ادامه داد: به صورت روزانه این واردات از طریق زمینی و دریایی نیز صورت می‌پذیرد تا نیاز بازار رفع شود، اما این یکی از پر حجم‌ترین محموله‌هایی است که بصورت یکجا با این وزن وارد کشور شده است.
جعفری در خصوص توزیع این محموله اعلام داشت: با توجه به اعلام نیاز بازار این دست محموله‌ها به استان‌های مختلف ارسال می‌شود. منبع: صداوسیما برچسب ها: گوشت ، محمد جعفری ، وزارت جهاد کشاورزی

منبع: خرداد

کلیدواژه: گوشت محمد جعفری وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

بر اساس این گزارش ارز تامین شده بابت گوشت قرمز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۶۴درصد و بابت گوشت مرغ به میزان ۱۰۴۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ دارای رشد نامتعارف نسبت به گروه کالایی و زنجیره ارزش اعلام شده توسط وزارت صمت و جهاد بوده است.

لازم به ذکر است که گزارش تحلیلی منابع و مصارف ارزی سال ۱۴۰۲ توسط دیوان محاسبات کشور برای بهره برداری متولیان نظام برنامه ریزی و تصمیم گیران اقتصادی منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته