Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:15:13 GMT

کشف لوازم پزشکی قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۵۴۶۱

رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲ هزار قلم لوازم و تجهیزات پزشکی قاچاق در کرمانشاه کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۳۶۰ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه کشف شد.

وی افزود: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه یک واحد صنفی در پارکینگ شهرداری اقدام به قاچاق لوازم و تجهیزات پزشکی می‌کند، تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند که در این بازرسی، ۲ هزار و ۳۶۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی که در انبار واحد صنفی مخفی شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار امان اللهی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق در سال حمایت از کالای ایرانی یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که در این راستا نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی قاچاق پلیس اخبار حوادث تجهیزات پزشکی فرمانده انتظامی استان قاچاق کرمانشاه پزشکی عکس فیلم زندگی سرقت دستگیری مرد زن قتل استان البرز در زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار