Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۳ مورد پروژه در ایام الله دهه فجر ویژه مددجویان بهزیستی از جمله مسکن مددجویان که بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی است، افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «بهزاد ستاری» امروز (11 بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری و فعالان رسانه ای استان اردبیل گفت: 33 مورد پروژه در ایام الله دهه فجر ویژه مددجویان بهزیستی از جمله مسکن مددجویان که بیش از 100 واحد مسکونی است، افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، تصریح کرد: افتتاح 11 مرکز مشاوره عمومی تخصصی در حوزه های مختلف خانواده، 8 مهدکودک روستایی و شهری، یک مرکز توابخشی ویژه ناشنوایان خلخال، 3 پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان اردبیل و 2 کلینیک مددکار اجتماعی از جمله این طرح ها خواهد بود.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: خدمات ویژه معلولان نخاعی از جمله ویژیت در منزل توسط بخش خصوصی نیز راه اندازی شده است که انواع خدمات به بیماران نخاعی که امکان انتقال به مراکز درمانی وجود ندارد را انجام خواهد داد.

 

وی با تاکید بر اینکه انجمن های و موسسه های خیریه استان به بهترین شکل همکاری لازم در جهت رفع نیازهای محرومان دارند، افزود: در سال جاری به 3 انجمن و موسسه خیریه مجوز فعالیت اعطا شده است که در حوزه های مختلف فعالیت دارند.

 

ستاری، اظهار داشت: در بودجه سال آینده نیز بیش از 1500 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ویژه مددجویان بهزیستی کشور پیش بینی شده است که امیدواریم با موافقت نمایندگان محترم بتوانیم در زمینه اشتغال معلولان گام بزرگی برداریم.

 

مدیر کل بهزیستی استان، عنوان کرد: در سال جاری تمام مددجویان بهزیستی شامل اقشار مختلف که درخواست مددجویی داده بودند پذیرش شدند و حتی مستمری مددجویان 4/3 برابر افزایش داشت که این همت با کمک دولت و مجلس برای خدمت بیشتر به جامعه بهزیستی انجام شد.

 

این مقام مسئول، ادامه داد: در سال جاری 3 مرحله سبد کالا به مددجویان بهزیستی از سوی دولت اختصاص یافت و تا پایان سال نیز یک نوبت دیگر برای حمایت از اقشار نیازمند به حساب یارانه آنها واریز خواهد شد.

 

ستاری، یادآور شد: نداری مهر باران و خانه امن غیر دولتی از جدیدترین ارائه خدمات بهزیستی برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در سال جاری عملیاتی می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر خبرگزاری شبستان اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری استان بوشهر محمد جواد ظریف شیراز جشنواره فیلم فجر مسکن مددجویان بهزیستی ایام الله دهه فجر مددجویان بهزیستی بهزیستی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳