Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@23:04:38 GMT

«گوایدو» به دنبال تعیین سفیر در فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۵۶۱۸

به گزارش فارس، رسانه‌های صهیونیستی مدعی  شدند «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا که خود را رئیس‌جمهور خوانده (+) قصد دارد طی چند رو آینده سفیری برای فلسطین اشغالی معرفی کند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» اعلام کرد این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت شناخت و حمایت خود را از اقدامات آمریکا در این کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش به نقل از نزدیکان گوایدو آمده تماس‌ها میان وی و رژیم صهیونیستی مستقیم نیست بلکه از طریق آمریکا انجام می‌شود.

گوایدو از این اقدام نتانیاهو قدردانی و ابراز امیدواری کرد روابط سیاسی و دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را در نزدیکترین زمان ممکن از سر بگیرد.

«هوگو چاوز» رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا روابط ین کشور با رژیم صهیونیستی را در سال 2009 به صورت کامل قطع کرد؛ این اقدام در اعتراض به حمله تل‌آویو به نوار غزه انجام شد که صدها شهید به جا گذاشت.

رژیم صهیونیستی جنگ 2008-2009 را با عملیاتی موسوم به «سرب گداخته» علیه غزه به راه انداخت که طی آن بیش از 1400 فلسطینی شهید شدند و آمار مجروحان از 5500 نفر گذشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • تاکید کلمبیا به اسرائیل برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا