Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین ارشد استان کرمان در پیامی از مردم انقلابی و آگاه استان کردند با شرکت در آیین های گرامیداشت ۱۲ بهمن و ایام الله دهه مبارک فجر، شکوه و عزت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دکتر محمد جواد فدائی، استاندار و دکتر حسین امیری خامکانی، رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیامی مشترک به مناسبت دوازدهم بهمن و آغاز دهه فجر به شرح ذیل صادر کردند:



12 بهمن ماه، برای ملت ایران، یادآور بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وطن؛ فروریختن ابهت پوشالی طاغوت و تحقق وعده های الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این روز تاریخی، شروع دوره جدیدی در تاریخ جهان بود و آثار آن همچنان ادامه دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی ایران سرمشق ملت های آزاده برای رهایی از استبداد و استعمار و سرآغاز بیداری اسلامی در جهان شد.

 

یام الله دهه فجر مایه فخر و مباهات ایرانی ها  و الهام بخش ملت هایی است که در جستجوی آزادگی و استقلال واقعی هستند. چهل سال از آن روز تاریخی می گذرد که ایران و ایرانیان برایش لحظه شماری می کردند و با آمدن معمار کبیر انقلاب اسلامی  پس از سال ها تبعید ظالمانه و دوری از وطن، امیدشان  مضاعف و اراده شان برای ثمر رساندن مبارزه صدچندان شد.


با ایمان راسخ، آزادگی، ولایت مداری و وحدت اقشار مختلف مردم، در بهمن 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در حالیکه سردمداران نظام سلطه، تحقق آن را غیر ممکن می دانستند.


12 بهمن روزی سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی است و ملت ایران همچنان بر آرمان های خود برای اعتلای افق های پرشکوه و الگوساز خود که ریشه در تاریخ کهن و الهام گرفته از فرهنگ غنی اسلام دارد پرشورتر از گذشته حرکت می کند.

 

با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به میهن اسلامی امیدواریم در پرتوی ایستادگی و همراهی ملت ایران، مبتنی بر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل گردد.


همچنین از مردم انقلابی و آگاه استان کرمان دعوت می شود با شرکت در آیین های گرامیداشت 12 بهمن و ایام الله دهه مبارک فجر، شکوه و عزت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر نشست خبری انقلاب اسلامی شیراز خبرگزاری شبستان اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر ایام دهه فجر استان بوشهر مسئولین کرمان 12 بهمن پیام مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند

متن کامل غزلی از رهبر انقلاب اسلامی که یک بیت از آن در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط توسط ایشان خوانده شده بود، منتشر شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است.

معظم له این بیت از سروده خود را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف، زساحران مهراس

عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند