Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:37:03 GMT

اعزام مداحان بسیحی به روستاهای بخش دلوار

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۶۱۲۹

اعزام مداحان بسیحی به روستاهای بخش دلوار

مسئول بسیج مداحان بخش دلوار گفت: بسیج مداحان بخش دلوار در ایام فاطمیه به 30 روستای جنوبی و شمالی دلوار مداح اعزام می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ علی احمدنیا مسئول بسیج مداحان بخش دلوار در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به ایام فاطمیه در بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: بسیج مداحان بخش دلوار در این ایام به 30 روستای جنوبی و شمالی دلوار مداح اعزام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج مداحان  دلوار با بیان اینکه در هر روستا بین 4 الی 5 روز برنامه عزاداری برگزار می‌شود، ادامه داد: به روستاها بین یک الی 4 مداح اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اعزام فقط به روستاها انجام می‌شود، بیان کرد: این اعزام به صورت رایگان و داوطلبانه از سوی اعضا بسیج مداحان انجام می‌شود.

احمدنیا با بیان اینکه شناسایی و ساماندهی مداحان از کارهای مهمی است اظهار داشت: این امر موجب نظم و برنامه‌ ریزی در امور مداحی می شود و فعالیت‌های مداحان را نظام مند می­کند.

وی با اشاره به وجود برخی انحرافات در برنامه‌های مذهبی، عنوان کرد: بسیج مداحان دلوار در این راستا با همکاری کانون مداحان  تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده است که این کانون بر روی مواردی مانند غلو، انحرافات و خرافات و اثرات منفی آن برجامعه به صورت علمی تحقیق و بررسی کرده و در قالب یک کتابچه در اختیار مردم قرار گیرد.

این مسئول گفت: تاکنون 197 نفر مداح شناسایی و ساماندهی شدند که امیدواریم به زودی بتوانیم همه مداحان را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی راهکاری تشویق روستاییان به استقبال از طرح اجرای پنل‌های خورشیدی تولید پنج کیلوواتی برق عنوان داشت: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۵۴ دستگاه پنل‌های خورشیدی تولید برق پنج کیلوواتی و خرید تضمینی برق تولیدی توسط شرکت توزیع برق استان در روستاهای تابعه هر ۲ بخش مرکزی و امام حسن شهرستان دیلم اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۹ مورد متقاضیان واجدالشرایط دریافت تسهیلات یادشده توسط کمیته امداد شناسایی و با همکاری شرکت مجری ذیصلاح عملیات خرید، احداث و نصب پنل‌های خورشیدی در برخی روستاها عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال سهم تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار بسیج سازندگی برای اجرای پنل‌های خورشیدی تخصیص یافته که می‌طلبد با همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها، بخشداران نسبت به تشویق و ترغیب اجرای پنل‌های خورشیدی که هم می‌توان در ایجاد اشتغال و درآمد پایدار خانوارهای روستایی و هم در تأمین و رفع کمبود برق به‌ویژه در فصول ترافیک حجم بار مصرفی برق به نحو بسیار مطلوبی استفاده کرد، اهتمام جدی تری داشته باشیم تا سهم حداکثری شهرستان از محل اعتبارات تسهیلات حمایتی دولت در راه اندازی این دستگاه‌های تولید برق مقرون به صرفه با ایجاد درآمد زایی مناسب جذب شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دیلم بیان کرد: نهادهای حمایتی، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی، حوزه اقتصادی فرمانداری، بخشداران و دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها مکلف هستند تمام همت خود را جهت تشریح و ترغیب روستاییان به مشارکت در این طرح اشتغالزایی در مقیاس کوچک خانوارهای روستایی داشته باشند.

همچنین در پایان از مسعود حیدری رئیس شورای بخش امام حسن که در بین شوراهای بخش استان بوشهر رتبه نخست را کسب کرده بود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6088601

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • روستاهای چابهار در محاصره سیل
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت