Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی برجی بازیگر نمایش «آه بر انکار ماه» در خصوص این نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: نمایش «آه بر انکار ماه» نوشته سید علی موسویان است. فکر می کنم این سومین دوره اجرای این نمایش است و افتخار این را دارم که امسال عضوی از این گروه باشم. این نمایش به زندگی حضرت زهرا (س) می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تجربه هایی در زمینه نمایش های ارزشی و مذهبی داشتم, کارگردان نمایش مهدی اسماعیلی من را برای این نمایش دعوت کردند.

برجی در خصوص نقش خود در نمایش «آه بر انکار ماه» گفت: در این نمایش دو نقش را اجرا می کنم؛ اولی نقش  حارث تاجر پارچه که برای خرید و فروش به شخصیت شمعون یهودی است مراجعه می کند و اتفاقاتی در آن صحنه می افتد. نقش دوم من در این نمایش نقش مردی است که از یاران نزدیک حضرت علی (ع) است. این دو شخصیت از لحاظ  نوع بازی, نوع پوشش و حرکات کاملا متفاوت هستند و همین باعث جذابیت این دو شخصیت برای من و پذیرفتن آن شد.

برجی در خصوص کیفیت اجرای آثار مذهبی بیان کرد: هر قدر در مورد نوشتن یک اثر تحقیق  و با مطالعه منابع  تحقیقاتی نوشته شود و روی اصول درست کار پیش برود, قطعا می تواند اطلاعات بهتری به مخاطبان مخصوصاً مخاطب نسل امروز  منتقل کند.

برجی در خصوص کارهای آتی خود گفت: بعد از نمایش «آه بر انکار ماه» قرار است، نمایش «ایستاده در گور شیشه ای» نوشته میثم عباسی را کارگردانی کنم. 

گفتنی است نمایش «آه بر انکار ماه» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) از ۱۳ تا ۲۰ بهمن در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

خلاصه نمایش: من شنیدم غربت مردی را که قامتش ماه بود و در دل شب ماه به شانه می‌کشید... من، شنیدم که حجت مسلمانی‌ام شبانه و بی‌نشان دفن شد... من، شنیدم و هیچ نتوانستم... هیچ و فقط آه کشیدم.

سید علی موسویان نویسنده، مهدی اسماعیلی کارگردان، علی نیکزاد تهیه‌کننده و امید زندگانی، میر طاهر مظلومی، علی برجی، علی‌پاکزاد، دانیال چاوشی و سامان میرحسینی بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902339

دیگر خبرها

  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد