Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان کشور با نام مرکز نیکوکاری اهل‌بیت(ع) ظهر امروز در آئینی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در سمنان افتتاح شد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این مرکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان و سازمان بسیج اصناف کشور افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در آئین افتتاح این مرکز نیکوکاری اظهار داشت: مرکز نیکوکاری اهل‌بیت(ع) اصناف و بازاریان شهرستان سمنان، به‌عنوان نخستین مرکز نیکوکاری با رویکرد تخصصی، حمایتی، توانمندسازی و کارآفرینی برای نیازمندان این شهرستان که منطبق باسیاست‌های کلان کشور است آغاز به‌کار کرد.

76 مرکز نیکوکاری در اصفهان فعالیت می‌کنندنخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی کشور در مشهد به بهره برداری رسیدهمدان|خیران همدانی حدود 3 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

سید جواد رضوی با اشاره به اجرای دستورات مبین اسلام در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی گفت: مراکز نیکوکاری باهدف رفع فقر، محرومیت و مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی نیازمندان و محول کردن امور به مردم ایجاد می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای دستورات مبین اسلام در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی افزود: مراکز نیکوکاری باهدف رفع فقر، محرومیت و مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی نیازمندان و محول کردن امور به مردم ایجاد می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اهداف این مرکز را شناسایی نیازمندان واقعی، ارائه خدمات هدفمند به آنان با رویکرد حمایتی، توانمندسازی کسب‌وکارهای نیازمندان دانست و افزود: با آغاز به کار مرکز نیکوکاری اهل‌بیت(ع) اصناف و بازاریان در شهرستان سمنان، تعداد مراکز نیکوکاری این استان به 40 مرکز رسید.

رضوی از ایجاد چهار مرکز نیکوکاری دیگر در شهرستان‌های مهدی‌شهر، شاهرود، دامغان و گرمسار در قالب مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در آینده خبر داد و گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌ها مردم استان سمنان با محوریت اصناف و بازاریان و با هدف توانمندسازی و کسب‌وکار برای نیازمندان در دستور کار قرار دارد.

رضوی به کمک مردم به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: کمک مردم این استان در این مدت به 16 میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی رسیده است.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری