Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:54:40 GMT

تحویل تعهدات تا پایان دی ماه سایپا با قیمت قبلی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۶۶۸۴

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می‌دهد.

به گزارش تسنیم، عبدالله بابایی با اعلام اینکه تمامی تعهدات گروه خودروسازی سایپا که تاریخ تحویل آن‌ها تا ۳۰ دی ماه ۹۷ است، با قیمت قبلی تحویل خواهد شد، اظهارداشت: به دنبال دستور ویژه وزیر صنعت در خصوص تکریم مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها، سایپا از ابتدای هفته جاری با تشکیل ستاد پاسخگویی به مشتریان، اقدام به دعوت از مشتریانی کرد که به دلیل تاخیر در تحویل خودرو‌های ثبت نامی خود انتقاداتی را به عملکرد سایپا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در فراخوانی که انجام شد و با حضور مشتریان در روز شنبه مقرر شد که تمامی محصولات پرفروش گروه سایپا با قیمت قبل محاسبه و به مشتریان تحویل شود و در خصوص محصولات دیگر هم تصمیم گیری صورت پذیرد.

بابایی تصریح کرد: بر همین اساس و در روز‌های اخیر این ستاد به صورت منظم با دعوت از نمایندگان مشتریان در خصوص تعدادی از محصولات سایپا همچون چانگان و آریو و شنیدن صحبت‌های آن‌ها تلاش کرده تا به نحوی رضایت خاطر تمامی این مشتریان را کسب کند.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا تاکید کرد: پس از شنیدن صحبت‌های مشتریان و با نظر مدیرعامل سایپا مقرر شد که قیمت تمامی تعهدات گروه سایپا تا پایان دی ماه ۹۷ به قیمت قبل برگردد و با همان قیمت مصوبی که در خردادماه ابلاغ شده تحویل شود.

وی افزود: با وجودی که این اقدام باعث ایجاد زیان بسیار بالایی برای سایپا خودروسازی خواهد شد، ولی به منظور تکریم مشتریان محترم و افزایش رضایت مندی آن‌ها این کاهش قیمت انجام خواهد شد.

بابایی گفت: بر همین اساس تمامی دعوتنامه‌هایی که با قیمت‌های جدید صادر شده، باطل هستند و مجدداً برای تمامی مشتریان دعوتنامه جدید با قیمت قبلی ارسال خواهد شد و در صورتی که مشتریان، خودرو با قیمت جدید دریافت کرده اند، مبالغ اضافه دریافت شده به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک سایپا تعهدات سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پژو پارس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات