Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمود رضوی گفت:بعد از چندسال حضور محافظه کارانه ی سازمان سینمایی سوره،که منجر به مشارکت در فیلمهایی باحاشیه امن بود،این بار از باشگاه فیلم سوره فیلمی جسورانه به نمایش درآمده که حرفهای مهمی میزند.

 

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان, سید محمود رضوی درکانال خود نوشت:

دیدن این فیلم برای مسئولین قطعا جرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفق به دیدن فیلم شدم،فیلمی سراسر التهاب و پر هیجان،البته که نقاط دراماتیک هم کم نبود.

بعد از چندسال حضور محافظه کارانه ی سازمان سینمایی سوره،که منجر به مشارکت در فیلمهایی باحاشیه امن بود،این بار از باشگاه فیلم سوره فیلمی جسورانه به نمایش درآمده که حرفهای مهمی میزند و مخاطب را با خود همراه می نماید .

کارگردان اثر،همشهری مشهدی ما و رفیق سالهای دور،آقا رضا زهتابچیان،سالهاست که تلاش کرده وسختی کشیده تا بتواند به این نقطه برسد و باید سپاسگزار باشگاه فیلم سوره و مدیر آن برادرم آقای محمدرضا شفاه بابت این اعتماد باشد.

فیلم راباید در دنیای فیلم دید نه با محیط ذهنی ما از بیرون،مردم فیلم رادر دنیای فیلم میبینند و مسئولین در دنیای ذهنی خودشان که #خودبینی است و بس،پس به یقین خوشایند مسئولین و میزپرستان این دوران نیست و بهتر است آنها فیلم را نبینند چون خود واقعی آنها در فیلم نمایان میشود و از دیدن خود در آینه عصبی و چاره ای جز شکستن آینه ندارند،اما مردم از دیدن فیلم لذت خواهند برد.

بعد از چند ساعت که از فیلم گذشته،هنوز دیالوگی از فیلم در ذهنم راه میرود؛امیرجون میدونم حق با توئه اما من جیگرشو ندارم ،این واقعیت هر روز خیلی از ماست،همه ی ما میدانم که حق با امیرهای جامعه است ولی آنقدر محافظه کار و ترسو شده ایم که جگر همراهی با امیرها را نداریم.

در دنیای فیلم،یقیه سفیدان در فیلم کل کشورشان را به گروگان گرفته اند و به هرجایی که میخواهند میبرند و همه آنها آمده اند و در مقابل امیر که برای دفاع از ناموس و حق خود در مقابل یک متعرض بالاجبار دست به یک اقدام جسورانه زده،صف بسته اند و او را محکوم به مرگ میدانند و مخاطب در ساختار فیلم انتظاری غیر از آن چیزی که از امیر میبینیم ندارد و به او حق میدهد و این نقطه ی برد فیلم است، مخاطب از امیر فیلم جدا نیست.

باید خسته نباشید بگویم به آقای محسن مومنی شریف ریاست محترم حوزه هنری و آقای محمد حمزه زاده ریاست سازمان سینمایی سوره،به خاطر اعتماد به جوانان و اجازه ی به ساخت یک فیلم جسورانه در حوزه ی هنری،امیدوارم تا پایان هم اینگونه پشت اثر خود باشند تافیلم را به سلامت به دست مخاطبان برسانند.

فیلم اگر توسط بخش خصوصی و به دور از محافظه کاری و نگرانی از میزها و رابطه ها ، معرفی و اکران گردد،میتواند از فیلم های موفق اکران در سال آینده باشد،که این مهم در بخش دولتی یا حاکمیتی به علت روابط و رودربایستی های موجود نشدنی است،البته بنده آرزو میکنم این اتفاق پیش آید ودر این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجر37 فجر رد خون جشنواره فیلم فجر سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • آیا همه خون‌ها قرمز هستند؟
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب