Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی السومریه نیوز در شماره امروز خود نوشت: فرماندهی عملیات مشترک عراق با صدور بیانیه‌ای درباره اخبار منتشر شده در خصوص تحرکات نیرو‌های ائتلاف بین‌ المللی در عراق تاکید کرد شمار نیرو‌های ائتلاف بین المللی در عراق افزایش نیافته است.

در این بیانیه آمده است "برخی از پایگاه‌ها در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها شایعاتی را درباره تحرکات ائتلاف بین المللی در عراق مطرح کرده اند و ما برای روشن شدن حقیقت برای افکار عمومی تاکید می‌کنیم که شمار نیرو‌های ائتلاف بین المللی در عراق که برای اهداف آموزشی، مستشاری و لجستیکی حضور دارند، افزایش نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین همه اخبار و شایعاتی که به افزایش شمار این نیروها، عملیات هلی برن و بازداشت‌ها اشاره دارد، بی پایه و اساس است. ائتلاف بین المللی پس از موافقت مقامات عراقی در این کشور عملیات انجام می‌دهد. ما از شهروندان عراقی می‌خواهیم که اخبار درست را از طریق منابع رسمی دنبال کنند. همچنین به رسانه‌هایی که برای فریب دادن افکار عمومی اخبار دروغ منتشر می‌کنند، هشدار می‌دهیم. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح ترکیه در شمال عراق ۳۲ عنصر گروهک تجزیه طلب پ ک ک از پای در آمدند.
بنا بر این اطلاعیه، عملیات فوق در مناطق هفتنین، گارا، هاکورک و منطقه عملیاتی پنجه قفل در شمال عراق صورت گرفته است.
در این اطلاعیه آمده عملیات علیه گروه‌های تروریستی تا ازپای درآمدن آخرین تروریست با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم