Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان آذربایجان خبری سفر کرده، صبح امروز در حاشیه مراسم نیمکت‌های سوخته در جمع خبرنگاران، گفت: آمریکایی‌هایی در تحریم‌های اعمالی قصد دارند که فشارهایی را وارد کنند که ناجوانمردانه است. به دلیل ارتباطاتی که با برخی کشورها دارند قصد ایجاد مزاحمت برای فروش، صادرات و واردات ایران دارند و راه‌هایی برای حل مشکلات فعلی معیشتی فعلی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه برای برطرف کردن برخی از مشکلات در لایحه بودجه مواردی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: وام‌های ارزان قیمتی برای اشتغال جوانان در تبصره ۱۹ آورده شده و در زمینه ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد نیز مواردی در نظر گرفته شده تا افراد تحت پوشش با کرامت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود یک هزار و دویست میلیارد تومان به منظور تسهیلات پرداختی توسط کمیته امداد در نظر گرفته شده بود در لایحه بودجه سال ۹۸ این رقم با رشد چند برابری به ۴هزار میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: بسیج نیز در زمینه اشتغال زایی فعالیت‌هایی را دارد که از آن حمایت می‌کنیم و اینگونه اقدامات می‌تواند مفید باشد.

لاریجانی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات موجود در زمینه آب کشور به اجرایی طرح‌ها و سیستم‌های آبیاری نوین مورد حمایت قرار می‌گیرند، ادامه داد: روش‌های نوینی در کشاورزی به صورت گلخانه‌ای وجود دارد که باید ترویج داده شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تکنولوژی‌های نویی که جوانان بتوانند فعالیت کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کد خبر 4529594

منبع: مهر

کلیدواژه: تحریم اقتصادی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقاییان نژاد بعداز ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار قم از مونوریل در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری قم برای حل مشکلات مونوریل عزم دارد و در این راستا به مصوبه سفر رییس جمهور در سفر استانی در خصوص این پروژه عمل کرده است.

شهردار قم بیان کرد: شهرداری و دولت در زمینه موضوع مونوریل قم اختلافی با یکدیگر ندارند هر چند نگرانی‌های فنی و اقتصادی در خصوص اجرای این پروژه وجود دارد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه همه مباحث در زمینه پروژه مونوریل کارشناسی و فنی بوده افزود: تلاش می شود در نهایت تا اقدامی با صرفه و صلاح مردم قم صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه حل مشکلات مونوریل قم در دفتر معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در این جلسه موانع و مشکلات مونوریل قم دسته بندی و برنامه ریزی لازم برای رفع آنها صورت گرفت.

شهردار قم بیان کرد: دولت و شهرداری تصمیمات مشترکی در خصوص مونوریل قم اتخاذ کردند که در مرحله اول ۴.۷ کیلومتر از این پروژه اتمام و به بهره برداری خواهد رسید و ۶.۸ کیلومتر دیگر در مرحله دوم تکمیل خواهد شد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه نمی خواهیم خطB متروی قم حذف شود افزود: اجرای خطوط A و B متروی قم در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم آمده و جز لایفنک حمل و نقل شهری قم است.

کد خبر 6094696

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند