Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:26:11 GMT

این 2 زورگیر خشن محله ابوذر تهران را به هم ریختند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۷۳۲۷

این 2 زورگیر خشن محله ابوذر تهران را به هم ریختند +عکس

حوادث رکنا: 2 زورگیر جوان که با تخریب و درگیری قصد قدرت‌نمایی و سرقت از یک مرد را داشتند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حسین شمسایی" رییس کلانتری ابوذر گفت: وقوع یک فقره درگیری و ایجاد رعب و وحشت در محل و همچنین تخریب تیر برق و سطل زباله توسط افراد درگیر به کلانتری 161 ابوذر اعلام که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 161 ابوذر بیان داشت: با حضور ماموران در محل، بلافاصله یکی از افراد درگیر دستگیر اما نفر دوم توانست از محل فرار کند.

وی گفت: بلافاصله طرح مهار و دستگیری متهم فراری در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند متهم را در حال زورگیری از خانمی در همان حوالی مشاهده کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با مشاهده ماموران مجدداً از محل گریخت، تصریح کرد: پس از مدتی تعیب و گریز متهم فراری نیزدستگیر شد.

سرهنگ شمسایی افزود: درگیری صورت گرفته با توجه به مقاومت مالباخته از سرقت خودرواش بوده که زمانی که سارق با مقاومت مالباخته مواجه می شود، با وی درگیر و تجهیزات شهری را تخریب می کند و پس از متواری شدن از محل درگیری، مرتکب جرم دوم زورگیری می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص جرئیات پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرار سرقت جرم اخبار حوادث سرقت عکس تهران دستگیر زورگیر خشن عکس زندگی فیلم مرد سرقت دستگیری زن قتل دختر در زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران