Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن با بیان اینکه هرجایی که بر اساس تفکر انقلابی حرکت کرده‌ایم موفق بودیم عنوان کرد: با روحیه جهادی می توانیم خواسته های امام(ره) و رهبری را به اجرا بگذاریم و بر همین اساس به یکی از برجسته ترین کشورهای دنیا تبدیل شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روز پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز اجرای پروژه های محرومیت زدایی بسیج گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، در ۴۰ سال گذشته اتفاقات بسیار بزرگی رخ‌داده است و به همین واسطه امروز باید دنیای استکبار بساطش را جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه جهادی و انقلابی لازمه برجسته شدن کشور در دنیا

گلشن زاده ضمن با بیان اینکه هرجایی که بر اساس تفکر انقلابی حرکت کرده‌ایم موفق بودیم عنوان کرد: با روحیه جهادی می‌توانیم خواسته‌های امام(ره) و رهبری را به اجرا بگذاریم و بر همین اساس به یکی از برجسته‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شویم.

وی اسلام ناب، ساده زیستی مسئولین، عدالت ورزی، مردم‌سالاری دینی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را از مبانی جریان انقلاب برشمرد و تصریح کرد: باید در مسیر شهدا و امام(ره) حرکت کنیم و اگر تفکر انقلابی در وجود مسئولین باشد حتماً همان‌طور که انقلاب تابه‌حال بخشی از دنیا را در نوردید مابقی را هم در می‌نوردد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به بیان پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج در حوزه مسکن و اقتصاد مقاومتی پرداخت و ضمن بیان اینکه فعالیت‌های بسیج و سپاه در حوزه ساخت مسکن در قالب موسسه مسکن بسیجیان و جهاد خانه‌سازی انجام می‌شود اظهار کرد: موسسه مسکن بسیجیان در مساحتی به میزان ۱۲۳۸۸۷ مترمربع، ۱۰۰۷ واحد مسکونی ایجاد کرده است که از این تعداد ۵۰۱ واحد در شهر مهاجران و ۲۸۰ واحد نیز در شهر صنعتی قرار دارد که عموم مردم در آن‌ها ساکن هستند.

وی آماده‌سازی ۱۶۰ هکتار از اراضی مختلف جهت ساخت مسکن در قالب ۳۳۰ قطعه زمین در محلات که ۲۵۰ واحد آن تحویل مردم شده است را از فعالیت‌های انجام‌شده در جهاد خانه‌سازی عنوان کرد و ادامه داد: استان به‌عنوان مرکز سه استان همدان ، مرکزی و لرستان در حوزه جهاد خانه‌سازی شناخته می‌شود که در این سه استان ۳۹۵۰واحد مسکونی در قالب ۳۰ هزار پروژه در ۵۰۲ هزار مترمربع ساخته‌شده است.

گلشن زاده افزود: از این تعداد واحد ساخته‌شده در سه استان،۲۶۷۹ واحد در استان مرکزی و به ترتیب ۵۸۸ و ۶۸۳ واحد سهم استان‌های همدان و لرستان بوده است.

وی احداث ۱۱ هزار متر مجتمع خدماتی رفاهی، ساخت ۲ مدرسه با جمعاً ۲۷ کلاس و احداث ۱۱۸۰۰ مترمربع فضاهای فرهنگی را از دیگر برنامه‌های اجراشده توسط سپاه و بسیج برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی اشاره کرد و ضمن اشاره به اینکه هدف این قرارگاه محرومیت‌زدایی کامل از ۱۰۰۰ منطقه محروم در کشور است بیان کرد: در استان مرکزی ۳ منطقه دهستان دهچال خنداب، چهار چشمه خمین و دهستان مالمیر شازند جزئی از این طرح هستند که تا به حال فعالیت‌های مختلفی در این دهستان ها در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

پرداخت ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط سپاه استان

وی با تأکید بر اینکه از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی از سمت سپاه پاسداران ۸۰ میلیارد آن به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داشته است تشریح کرد: از سال ۹۰ به بعد در ۱۴ حوزه‌ی دام، کاشت زعفران، صنایع‌دستی، پرورش ماکیان، پرورش قارچ، گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ، پرورش بلدرچین، صنایع تبدیلی، کشت گلخانه‌ای، زنبورعسل، پرورش ماهی، علوفه‌های هیدروپونیک، داربست بندی باغات انگور فعالیت‌های چشم‌گیری در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام‌شده است.

گلشن زاده بیان کرد: روز شنبه ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج به‌صورت ویدئوکنفرانس توسط فرمانده کل سپاه افتتاح می‌شود و در اختیار مردم و تولید قرار می‌گیرد که از این تعداد ۸۰ پروژه در استان مرکزی افتتاح خواهد شد.

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه در استان به مناسبت دهه مبارک فجر توسط سپاه و بسیج

وی به برنامه‌های دهه مبارک فجر پرداخت و ضمن اشاره به اینکه ۱۰۰۰ برنامه در استان مرکزی توسط سپاه و بسیج برگزار خواهد شد عنوان کرد: برنامه  آبروی کوچه افتخار محله، برگزاری دو اجلاسیه کارگری و مدافعان حرم از مجموعه اجلاسیه های کنگره نقش امام (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی به مقصد قم و جمکران و موزه عبرت، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجرای رادیو انقلاب در برخی از مدارس، قصه گویی و بیان ۴۰ قصه برای دانش آموزان در مدارس، حضور در مدارس و مساجد جهت روشنگری، مشاوره حقوقی و میز خدمت به واسطه بسیج حقوقدانان و کارمندان، ویزیت رایگان توسط تیم پزشکی در سطح شهرستان‌های استان و حواشی شهر اراک، مراسم شب‌شعر انقلاب اسلامی، اجرای تئاتر خیابانی در اراک، نمایشگاه کتاب و خوشنویسی در ساوه، مسابقات و محافل انس با قرآن، بزرگداشت زنان مجاهد استان در خمین و ساوه، حضور در نمایشگاه دستاوردها، کارگاه آموزشی بسیج ورزشکاران و تجلیل از خادمین شهدا گوشه‌ای از مجموعه برنامه‌های سپاه و بسیج در ایم دهه فجر است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم