Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در بازديد دادستان عمومي و انقلاب مرکز مازندران و مديران کل برخي دستگاه هاي اجرايي استان از روستاهاي محروم شهرستان سوادکوه شمالي، دستورات لازم براي حل مشکلات مردم اين منطقه صادر شد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، سيد يونس حسيني عالمي در حاشيه اين بازديد اظهار کرد: اين بازديد به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران براي بررسي خدمات ارائه شده نظام به مردم و حل مشکلات برخي مناطق در حوزه هاي مختلف انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام قضايي ادامه داد: در اين بازديد وضعيت منابع طبيعي منطقه، اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان، خدمات ارائه شده آموزش و پرورش در منطقه، خدمات اداره کل راه و شهرسازي و همچنين وضعيت آب آشاميدني مردم مورد بررسي قرار گرفت.

حسيني عالمي تاکيد کرد: آب آشاميدني حدود سه هزار نفر از مردم منطقه با مشکلات بهداشتي مواجه بود که با حضور مديرکل محترم آب روستايي دستوراتي براي حل اين مشکل صادر شد.

دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان مازندران همچنين از مساعدت معاون مديرکل راه و شهرسازي استان در بازديد مذکور خبر داد و گفت: دستگاه ها و امکانات اداره راه استان براي حل مشکلات مرتبط در منطقه مستقر شدند.

حسيني عالمي در ادامه با اشاره به سيل اخير و از بين رفتن راه هاي ارتباطي کشاورزان در رودخانه بابل، افزود: مديرکل محترم مديريت بحران استانداري در بازديد از روستاهاي محروم منطقه سوادکوه شمالي، بودجه هايي براي حل مشکلات ياد شده اختصاص دادند و مساعدت خوبي براي حل مشکل پل هاي روستايي کشاورزان داشتند؛ همچنين با توجه به ريزش برخي قسمت هاي جاده در دو روستاي شهرستان، براي حل مشکل مذکور نيز بودجه اختصاص يافت.

اين مقام قضايي همچنين با اشاره به حضور مديرکل بنياد مسکن استان در بازديد فوق الذکر، خاطرنشان کرد: دستورات خوبي براي اجراي طرح هادي روستاها صادر شد و قول هايي دادند که ان شاء الله از هفته هاي بعد، اجراي طرح هادي در برخي روستاها آغاز شود.

حسيني عالمي با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي به مردم، اظهار کرد: پيش از پيروزي انقلاب اسلامي، مردم منطقه از کوچکترين امکانات بي بهره بودند که امروز به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي، مردم روستاهاي اين منطقه محروم، از آب، برق، گاز، جاده، مدرسه و بهداشت بهره مند هستند

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حل مشکلات روستاهاي محروم منطقه سوادکوه شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است