Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اعزام ۲۵ آتش‌نشان تهرانی برای امدادرسانی به نقاط سیل‌زده استان لرستان خبر داد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ اجتماعی تهران حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر اعزام گروه واکنش سریع سازمان آتش‌نشانی تهران برای امدادرسانی به نقط سیل‌زده لرستان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: 25 نفر از آتش‌نشانان و نجاتگران این سازمان پیرو دستور شهردار تهران ظهر امروز عازم مناطق سیل‌زده استان لرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: آتش‌نشانان تهرانی به همراه 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش‌نشانی و دیگر تجهیزات شامل پمپهای کف‌کش، لوله‌های آبرسانی، پمپهای قوی آبکشی، موتورهای برق، چادر، پتو، وسایل حرارتی و روشنایی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموریت این گروه علاوه برامدادرسانی به افراد سیل‌زده، تخلیه آب از اماکن و رفع آبگرفتگی معابر و... خواهد بود.

به گزارش تسنیم سازمان آتش‌نشانی تهران سال گذشته نیز با وقوع زلزله در استان کرمانشاه با اعزام ده‌ها نیروی آتش‌نشان و خودروهای آتش‌نشانی نسبت به امدادرسانی به زلزله‌زدگان اقدام کرد.

خسارت سیل لرستان هنوز اعلام‌نشده؛ 20هزار میلیارد تومان اعتبار برای بحران کشور

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران