Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال  سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با گل لحظات پایانی سعید کریمی به پیروزی یک بر صفر رسیدند.  

کریمی متولد بهمن ۱۳۷۸در گچساران است و فوتبال خود را از تیم آتاک گچساران آغاز و در رده نوجوانان عضو تیم فوتبال ذوب آهن شد او خرداد ماه ۱۳۹۷ به پرسپولیس پیوست، اما به دلیل محرومیت این تیم در نقل و انتقالات یک نیم فصل از باشگاه بود تا از نیم فصل لیگ هجدهم برای این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این در دیدار تدارکاتی برابر یوپن بلژیک نخستین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند و دقایقی پیش نیز با گلزنی مقابل سپیدرود سبب شد تا سرخپوشان به جمع ۸ تیم برتر راه یابند.

کریمی زمانیکه عضو تیم ملی نوجوانان بود در مسابقات جام جهانی هند، ۳ بازی برای کشورمان انجام داد که موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یک پاس گل دهد. این بازیکن که شماره ۷۷ را برتن می‌کند، در دیدار با سپیدرود در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دقیقه ۸۷ به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد و توانست روی دفع اشتباه ایمان صادقی، گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند.

سرخپوشان با پیروزی مقابل شاگردان علی کریمی، در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد بروند.

بیشتر بخوانید:

سپیدرود ۰ - ۱ پرسپولیس / صعود سرخ پوشان به مرحله یک چهارم با گل دقیقه نودی کریمی

دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود - پرسپولیس در جام حذفی/ حرارت خفیف بعد از تب شدید جام ملت‌ها

پرسپولیس با جانشین بیرانوند در جام حذفی

انتهای پیام/

پرسپولیس مقابل سپیدرود به پیروزی رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی