Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:05:49 GMT

کریمی: از اعتماد آقای برانکو تشکر می کنم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۸۶۸۴

کریمی: از اعتماد آقای برانکو تشکر می کنم

گلزن پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت بابت برد تیمش در این مسابقه ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید کریمی هافبک جوان پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود در یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: بازی خوبی بود خیلی خوشحالم که توانستم برای پرسپولیس گلزنی کنم. واقعاً تجربه خوبی بود. پرسپولیس تیم خیلی خیلی بزرگی است و خوشحالم که در این تیم حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره گلی که در ثانیه های پایانی به ثمر رساند و باعث برد پرسپولیس شد، گفت: من مهاجم هستم و همه از من انتظار دارند گلزنی کنم. هواداران پرسپولیس هم بهترین هواداران دنیا هستند.


این بازیکن 19 ساله در پایان افزود: از اینکه برانکو به من اعتماد کرده خیلی ممنون هستم و امیدوارم بتوانم در آینده هم به  پرسپولیس کمک کنم.

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست

بعید است که دروازه‌بان اصلی سیتی، به بازی مقابل وولورهمپتون برسد اما می‌توان گفت او باز هم در این فصل برای تیمش بازی خواهد کرد. 

آخرین اخبار از وضعیت آسیب دیدگی ادرسون مورائس، امیدوار کننده به نظر می‌رسد. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، دروازه‌بان برزیلی سیتیزن‌ها، در جریان دیدار تیمش مقابل ناتینگهام فارست، پس از برخورد با ویلی بولی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد. او در بین دو نیمه آن دیدار، به اجبار جای خودش را به اشتفان اورتگا داد. حالا و پس از انجام معاینات دقیق‌تر، مشخص شده است که ادرسون می‌تواند پیش از پایان فصل جاری، بار دیگر به میادین برگردد. اسکن‌های انجام شده نشان داد که او دچار مصدومیتی جدی نشده است. 

گفتنی است که ادرسون چندی پیش نیز در تقابل با لیورپول مصدوم شده بود و پس از آن، اورتگا در چندین بازی جای او را در ترکیب سیتی پر کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!