Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@17:15:09 GMT

طرح گردشگری در سد قیز قلعه سی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۹۱۲۲

طرح گردشگری در سد قیز قلعه سی اجرا می شود

به گزارش ایرنا، علی امیری راد روز پنجشنبه با بیان اینکه توسعه این شهرستان باید بصورت جهشی و با سرعت و دقت لازم باشد با تقدیر از همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص صدور مجوزهای اولیه، همکاری و هماهنگی تمامی ادارات ذیربط جهت صدور مجوزهای لازم تغییر کاربری اراضی و مطالعات زیست محیطی به منظور تسریع در اجرای فاز اول این طرح را خواستار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پیش بینی جذب سالانه 250هزار نفر گردشگر در اثر اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: جذب و توسعه گردشگری خداآفرین با هدف افزایش رفاه و آسایش و نیز بهبود کسب درآمد و اشتغال و معیشت مردم مرزنشین منطقه باید در اولویت شهرستان باشد.
وی افزود: مردم و مسئولان باید با هدف توسعه منطقه ازسرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت کرده و جهت تسریع درعملیات اجرایی طرح های گردشگری همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، طرح دهکده گردشگری ساحلی ارس در شهرستان خداآفرین در اراضی ساحلی شهرخمارلو به وسعت 70هکتار و ایجاد جزیره مصنوعی در دریاچه سدقیز قلعه سی به وسعت تقریبی 7هکتار اجرا می شود .
طرح گردشگری سد قلعه سیزی در 3 فاز عملیاتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود که برای اجرای فاز نخست آن مبلغ 26میلیارد تومان پیش بینی شده است .
شهرستان خداآفرین یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است، که با وسعت 1525 کیلومتر مربع 3٫3 درصد مساحت استان را شامل می‌شود و از سمت شمال با کشور جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان جلفا و از سمت جنوب با شهرستان‌های کلیبر و ورزقان هم‌مرز است.
٧46٨/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان آذربایجان شرقی استان اردبیل اشتغال سرمایه گذاری بخش خصوصی گردشگری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها

طبق قانون اساسی و با هدف حذف شرکت‌های پیمانکار و واسطه و برقراری عدالت اجتماعی مقرر شد تا از واگذاری نیرو‌های قرارداد معین به شرکت‌های پیمانکار خودداری شود و دستگاه اجرایی به طور مستقیم با نیرو‌های خود قرارداد یکساله منعقد کنند. اما این قانون در برخی از شرکت‌ها همچنان به اجرا در نیامده است و موجب نارضایتی کارکنان آنها شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از متوقف شدن اجرای این قانون در سال ۱۴۰۳ در برخی از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کارکنان از بلاتکلیفی رها شوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، لطفا مصوبه مجلس در خصوص قرارداد‌های مستقیم کارگران در دستگاه‌های اجرایی که قرار بود ۱۴۰۳ اجرا شود، اما مسکوت مانده است پیگیری شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس