Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان نشست نقد و بررسی کتاب اردو گاه اطفال با حضور نویسنده کتاب ، احمد یوسف زاده در کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ احمد یوسف زاده نویسنده کتاب اردوگاه اطفال در جمع نوجوانان استان کرمان ظهر امر اظهار داشت: خواندن کتاب باعث می‌شود صاحب نظر شوید در غیر این صورت باید حرف‌های دیگران را تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و با کتاب خواندن تولید کننده باشید نه کپی پیست کننده.

وی ضمن  تبریک دهه فجر  انقلاب اسلامی افزود: امنیت فعلی کشور حاصل انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است  و انقلاب در سن 12 سالگی من پیروز شد. انقلاب پدیده خجسته ای بود که برای ایرانیان رقم خورد  و بازتاب و دستاوردهای آن کم نیست.

احمد یوسف زاده در خصوص کتاب اردوگاه اطفال ابراز کرد: کتاب را با جزئیات نوشتم تا شما در لحظه لحظه ها با ما باشید آنجا که خندیدیم شما هم بخندید و در آنجا که ترس و وحشت بود  شما هم همراه ما شوید.

تفریظ یکی از دانش آموزان از کتاب اردوگاه اطفال: روزهای سرشار از غم، اندوه و غربت ، اما آفرین به گذشت و استقامت این نوجوانان غیور ایرانی ، مطالعه ی این کتاب به هر نوجوانی درس مقاومت و فداکاری و ایثار و آزادگی می‌دهد و سر مشقی بزرگ برای آینده موفق و پر بار است. آفرین بر نویسنده توانای این کتاب که اثری ماندگار برای چشم انداز آینده  نوجوانان رقم زد. درود خدا بر اسیران نوجوانی که به تمام جهانیان درس رشادت، شجاعت و اطاعت از خدا  و رهبری را آموختند و راهشان تا ابد پیروز و جاودانه باد.

دانش آموز نوجوان دیگر این گونه گفت: شنیدن خاطرات بزرگان کمک می‌کند که بدانیم الان که در اینجاییم چه آدم ها که گذر نکردند از  این دالان پر پیچ تاریخ، چه اندک اند آنان که راهشان ماندگار می‌شود.  اردوگاه اطفال را دوست داشتم کمک کردید برای برداشتن گامهای استوار که کاری است سخت، خواندن اردوگاه اطفال به من فهماند کار بزرگ فقط برای همان کس که برای بار اول انجام می‌دهد ،نیست کار بزرگ را ادامه دهندگان آن راه هم می‌توانند انجام دهند، آزادگی این اسیران حال من را خوب کرد برای این حال خوب از شما سپاسگذاریم.  امیدوارم آزادگی برایتان همیشگی باشد  شما از گذری سخت عبور کردید از خدا می‌خواهم آزادگی وجودتان را حفظ کند که این سرمایه را به قیمت صبوری ها و جان فشانی ها بدست آوردید.

یکی از دانش از آموزان عنوان کرد: با خواندن این کتاب حس غرور  و افتخار به من تزریق شد  به دلیل درگیر بودن پیر و جوان در جنگ و حیات جاودان ما به خواندن  کتاب تشویق می‌شدیم. اتفاقات و ارزش‌ها را به سبک خاطره نگاری بیان کردید و فرهنگ صبر و استقامت ،را لمس کردیم.

احمد یوسف زاده در پایان خاطر نشان کرد:حرف ها و سخنان شما باعث شد مطمئن شوم پایه‌های این نظام هرگز فرو نمی‌ریزد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ عباس اسکندری پور در گفتگو با میز تحریریه خبر استان با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه‌های my.medu.ir، my.gov.ir و irtextbook.ir امکان پذیر است افزود: ثبت نام پایه‌های تحصیلی دوم تا شش ابتدایی، هشتم ، نهم ، یازدهم و دوازدهم از ۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد.
وی گفت: ثبت سفارش پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.
اسکندری پور گفت: در صورت نیاز به ویرایش، در زمان خاص این امکان برای والدین فراهم خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد