Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@01:57:49 GMT

برنامه های آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۹۵۱۹

مردم ایران، مفتخر به 40 سال بالندگی و امیدوار به آینده، از فردا، دهه پنجم انقلاب اسلامی را آغاز می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سراسر ایران اسلامی، از فردا شاهد ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
مراسم ویژه ی آغاز ایام الله دهه فجر ، فردا با حضور مردم قدرشناس در حرم مطهر امام خمینی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از آمادگی کامل حرم امام خمینی(ره) برای پذیرایی از جمعیت علاقه‌مندان به بنیانگذار انقلاب اسلامی در نخستین روز  ایام‌الله دهه فجر خبر داد.رژه موتورسواران، گلباران هوایی مسیر حرکت حضرت امام از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا، و همچنین اجرای سرود همگانی و مداحی نیز از دیگر  برنامه‌های دوازدهم بهمن در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ساعت ۶ صبح فردا شرکت کنندگان را از میدان‌های آزادی ، راه آهن، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی، شهید باقری و شهرک ولیعصر به حرم امام خمینی (ره) منتقل می کند.
خطوط منتهی به ایستگاه‌های متروی شاهد و متروی حرم حضرت امام نیز تقویت شده است.
ویژه برنامه دیگری نیز در مکان جلوس امام راحل در بهشت زهرا(س) تدارک دیده شده و سردار یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) در جمع مردم سخنرانی می‌کند
به صدا درآمدن ناقوس کلیساها، برگزاری برنامه‌های جشن انقلاب در مدارس و ادارات و برپایی نمایشگاه‌های متعدد انقلابی از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی  است
 صدها خبرنگار، تصویربردار و عکاس از سراسر جهان مراسم یوم الله ۱۲ بهمن 97 را در تهران پوشش می دهند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دوازده بهمن جشن برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است