Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمیدی در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی به خبرنگار ایرنا در چابهار اظهار داشت: چابهار یک نقطه راهبردی است و با داشتن بندر بزرگ تجاری و منطقه آزاد با دهها کارخانه تولیدی نقش مهمی در توسعه استان سیستان و بلوچستان دارد.
وی بیان کرد: قضات و دادستان ها نقش مهمی در توسعه سیستان و بلوچستان دارند و همیشه سعی در کمک به واحدهای تولیدی و حل مشکلات آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگشتری سیستان و بلوچستان گفت: چابهار یک ظرفیت ملی است و باید نگاه مسئولان برای توسعه زیرساخت و حل مشکلات این استان در بخش های مختلف ملی باشد.
وی ادامه داد: چابهار با ظرفیت تجاری، ترانزیتی، گردشگری و اقتصادی اش می تواند بخش از مشکلات بیکاری سیستان و بلوچستان را مرتفع کند.
حجت الاسلام حمیدی افزود: اقدامات خوب دولت در چابهار در توسعه بندر، زیرساخت ریلی و آغاز عملیات اجرایی 2 بانده شدن جاده های سیستان و بلوچستان ستودنی است.
وی وجود پتروشیمی، فولاد و کارخانه های بزرگ و کوچک و تامین زیرساخت های مختلف را در توسعه سیستان و بلوچستان و کشور مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: چابهار نقشی مهم و بی بدیل در اقتصاد استان و کشور دارد.
به گزارش ایرنا، پنجمین همایش علمی و فرهنگی قضات و دادستان های سیستان و بلوچستان با حضور دادستان کل کشور به مدت 2 روز در چابهار برگزار شد.
3043**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان سیستان و بلوچستان پتروشیمی سیستان و بلوچستان علمی و فرهنگی فولاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، سیل اخیرجنوب استان باعث بوجود آمدن خسارت‌های زیاد به زیر ساخت‌های جاده‌ای شده که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
 در سیل اخیر به زیر ساخت‌های جاده‌ای خسارت‌ها زیادی وارد شده است که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
جدگال رئیس شورای روستای عثمان بازارِ پیرسهراب گفت:در این سیل پل‌های آسیب دیده و جاده‌هایی که از کناره‌ها تخریب شده اند، در بسیاری از روستا‌های بخش پیرسهراب، هنوز بازسازی نشده اند و دست نخورده باقی مانده اند که تردد را برای مردم در این جاده‌ها را سخت کرده است.
وی افزود:نبود شانه خاکی و علایم راهنمایی و رانندگی در دو طرف این جاده‌های روستایی، شرایط رانندگی کردن در شب برای رانندگان پر خطر و‌دشوار کرده است.
سلامی مدیر اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چابهار گفت: سیل اخیر در شهرستان چابهار به زیرساخت‌های جاده‌ای چابهار حدود ۳۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که بخش عمده این خسارت‌های متعلق به جاده‌های فرعی و روستایی است.
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای چابهار افزود: دلیل اصلی این خسارت‌هایی که در زمان سیلاب به زیرساخت‌های جاده وارد میشود، نبود ابنیه فنی و‌زیرساخت مناسب، در برخی ازمحور‌های فرعی و روستایی، است که باعث مسدود شدن راهها میشود.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان