Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:03:30 GMT

وداع تلخ شهروند ساری با لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۰۰۰۶

وداع تلخ شهروند ساری با لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار دو تیم شهروند ساری و مس سونگون شامگاه پنجشنبه در حضور حدود چهار هزارتماشاگر ساروی در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، که در نهایت تیم مس سونگون با پیروزی ۶بر ۵ برابر میزبان خود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد.

تیم مس در بازی نخست نیزدر خانه موفق به شکست تیم شهروند ساری شده بود و در مجموع دومسابقه و کسب دومین پیروزی برابر نماینده مازندران، صعود به مرحله بعدی این رقابتها را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندی ها در حالی تن به شکست در این بازی خانگی داده بودند که این بازی را توسط "  امیرحسین رسولی" و "حمیدرضا ره انجام " تیم شهروند را ۲ بر صفراز میهمان مدعی پیش افتادند تا هواداران ساروی را به پیروزی در این بازی امیدوار شوند.

پس از این دو گل ودر ادامه کار،  تیم مسی ها در اواخر نیمه نخست موفق به گلزنی شدند تا نیمه نخست با برتری ۲بریک میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شهروندی ها با حمایت حدود ۴هزار تماشاگر بازی را طوفانی آغاز کردند و با درخشش" مراد ناظری" بازیکن تاثیرگذار این فصل خود در کمتر از ۲۰ ثانیه ۲ بار دروازه تیم مس را فرو ریخت تا با نتیجه۴بر یک شود تا ساروی ها با این نتیجه فاصله و حاشیه امنی برابر میهمان خود ایجاد کرده باشند.

بازیکنان تیم مس سونگون که برای پیروزی در بازی دوم بی تابی می کردند در ۸دقیقه پایانی این مسابقه نبض بازی را در دست گرفتند و در ابتدا با ۳ گل پی در پی نتیجه بازی را ۴بر۴ مساوی کردند تا دقایق پایانی این مسابقه برای هر دو تیم حساس تر شود.

 پس از گل تساوی بخش مسی ها، " حمیدرضا ره انجام" بازیکن تیم شهروند ساری با یک شوت زیبای  و سرکش پنجمین گل تیمش را وارد دروازه میهمان کرد تا سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری باردیگر غرق شادی شود.

امااین پایان کار برای دوتیم نبود و  بازهم شهروندی ها همانند دیگر بازیهای این فصل خود در این مسابقه نیز کامبک خورد و با دریافت ۲ گل دیگر از مسی ها در نهایت در دقایق پایانی غافلگیر شد و در روزی که ساروی ها امید زیادی به جبران شکست بازی رفت داشتند در نهایت ۶بر ۵ در خانه برابر میهمان خود تیم مس سونگون شکست را پذیرا شدند و در حضور هواداران پرشور خود در خانه وداع تلخی با رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور داشتند.

کد خبر 4529801

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعویض پیراهن تیم گل‌گهر سیرجان در نیمه دوم بازی با شمس آذر قزوین از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران باعث تعجب تماشاگران و بینندگان این مسابقه شد.

ایرج نظری ناظر داوری دیدار گل‌گهر و شمس آذر در خصوص اتفاق رخ داده در بازی شب گذشته به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شب قبل از مسابقه سرپرست‌های دو تیم لباس‌هایی که قرار بود تیم ها با آنها وارد زمین شوند مطابق آیین نامه به جلسه هماهنگی آوردند. در نشست هماهنگی لباس هر دو تیم تیره ولی قابل رؤیت بود و مشکلی نداشت اما بازی دو تیم زیر نور برگزار شد که آنجا ایجاد مشکل کرد! حس کردیم که در چنین شرایطی تشخیص برای دو تیم دشوار شده، با هماهنگی حسین جنگی مسئول برگزاری مسابقه، مسئولان دو تیم توافق کردند و تیم میزبان در نیمه دوم با پیراهن سفید وارد زمین شد.  

نظری ادامه داد: پیش از بازی هیچ یک از دو تیم و دیگر عوامل برگزاری مسابقه پیش‌بینی نمی‌کردیم زیر نورِ پروژکتور تشخیص برای بازیکنان دو تیم سخت باشد، البته داور مشکلی برای تشخیص نداشت. طبق قانون تیم میهمان باید با پیراهن دوم بازی می‌کرد، اما در جلسه پیش از بازی تشخیص داده نشد که نیاز است تا تیم میهمان با پیراهن دوم بازی کند. اگر بازی زیر نور آفتاب بود شاید نیازی به تغییر لباس نداشتند ولی تیم میهمان یعنی شمس آذر پیراهن دوم خود را نیاورده بود. به همین دلیل گل گهر که پیراهن سفید داشت در نیمه دوم از آن لباس استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی