Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:10:10 GMT

تصویب نهایی طرح کنترل سیل شهرک‌صنعتی آراسنج

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۰۰۳۸

تصویب نهایی طرح کنترل سیل شهرک‌صنعتی آراسنج

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از تصویب نهایی طرح کنترل سیل شهرک صنعتی آراسنج و آغاز عملیات اجرایی این پروژه طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیته سیل  استان تشکیل شد از تصویب و آغاز عملیات اجرایی طرح نهایی کنترل سیل رودخانه آراسنج  با هدف کنترل و مدیریت سیلاب و جلوگیری از خسارات وارده به واحدهای صنعتی آراسنج و همچین اراضی کشاورزی و مناطق شهری بویین زهرا در  پایین دست و انتهای رودخانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسه به دعوت اداره کل مدیریت بحران استان در محل بخشداری مرکزی شهرستان بوئین زهرا و با حضور نمایندگان اداره کل مدیریت بحران ، بخشدار مرکزی ، شرکت آب منطقه ای  ، شرکت شهرک های صنعتی  و  منابع طبیعی استان تشکیل شد و  پس از بررسی روشهای مختلف و با توجه به شرایط منطقه مناسب ترین طرح و روش کنترل سیلاب  برای حفظ سرمایه های ملی و کاهش میزان خسارت ناشی از سیلاب تصویب تا با اجرای خاکریز و کانالهای مورد نیاز برای آوردهای رودخانه و تخفیف  پیک سیلاب ،  از ورود سیلاب به تاسیسات مهم شهرک صنعتی و مناطق دشت در پایین دست  جلوگیری گردد.

همچنین به منظور اقدامات اساسی و کنترل فرسایش در حوزه آبریز منطقه آراسنج مقرر گردیده تا در آینده با تامین اعتبارات لازم نسبت به اجرای پروژه های آبخیزداری مهار و کنترل سیلاب در مناطق بالادست  نیز اجرایی گردد.

شهرک صنعتی آراسنج در ۶۰ کیلومتری شهر قزوین و در محدوده شهرستان بویین زهرا قرار دارد  و بر اثر وقوع سیل در سال جاری بیش از 700 میایارد ریال به واحد های صنعتی مستقر در شهرک وهمچنین  ۱۵ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی شهرک صنعتی آراسنج خسارت وارد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها زهرا سرمایه سیل مدیریت بحران منابع طبیعی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان