Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس در حاشیه دیدار تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و فرش آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال به تماشاگران وعده داد مشکلات مالی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال با کمک ۳۵۰ میلیون تومانی مسئولان استان رفع می‌شود. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم امروز توانست در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال ایران در خانه با 2 گل تیم فرش آرای مشهد را شکست دهد و به جمع 4 تیم حاضر در نیمه‌نهایی بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق مهم این مسابقه صرف‌نظر از نتیجه، وعده‌های امیدبخشی بود که در بین دونیمه مسابقه به هواداران و البته بازیکنان و مربیان تیم سوهان محمد سیما داده شد.

تیم سوهان محمد سیما در این فصل با مشکلات آزاردهنده مالی مواجه بوده و در آستانه پایان مسابقات، بازیکنان و مربیان تیم سوهان محمد سیما 30 تا 40 درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند اما احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در حاشیه این مسابقه وعده داد با همیاری مسئولان و تلاش‌های شخصی‌اش، 350 میلیون تومان به این تیم اختصاص می‌یابد.

داستان 350 میلیون تومان وعده داده‌شده از سوی امیرآبادی ازاین‌قرار است که 150 میلیون تومان از این مبلغ طی رایزنی امیرآبادی با بخشی خصوصی به تیم سوهان محمد سیمای تزریق می‌شود که کمک بزرگی به تیم فوتسال قم خواهد بود.

نماینده قم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال راه یافتشکست تلخ ساروی‌ها در لیگ برتر فوتسالاصفهان| هفته دوم پلی‌آف لیگ برتر فوتسال؛ گیتی‌پسند یک گام تا نیمه‌نهایی

همچنین حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز به امیرآبادی قول داد که مبلغ 100 میلیون تومان برای کمک به این تیم در نظر بگیرد. این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان بارها در خلال این فصل به تیم سوهان محمد سیما کمک کرده است.

100 میلیون دیگر این مبلغ نیز حاصل قول عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش است که امروز در حاشیه حضور وی در قم داده‌شده است و با تأمین مبالغ از این 3 محل، هزینه‌های تیم سوهان محمد سیما و بدهی‌های آن برای فصل جاری پوشش داده می‌شود.

احمد امیرآبادی فراهانی که امروز از سوی تماشاگران حاضر در سالن شهید حیدریان نیز تشویق شد ابراز امیدواری کرد با پرداخت هزینه‌های فصل جاری، بلافاصله برنامه‌ای برای تأمین هزینه‌های سال آینده نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تدوین شود. امیرآبادی سال گذشته نیز مبالغی را برای تزریق به نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال تأمین کرده بود.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند