Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جاوید عیدانی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی شوراها و دهیاران بخش خرانق افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با استناد به خدمات نظام به روستائیان با قدردانی از این نعمت باید ایام دهه فجر و تولد چهل سالگی انقلاب را گرامی داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه محور برنامه ها در قالب گردهمایی های مردمی در فضای عمومی روستاها برگزار خواهد شد که از آن جمله می توان به برنامه شب شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست کتابخوان، جشن عبادت دانش آموزان، همایش جنگلانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.
بخشدار خرانق با اعلام خبر افتتاح 40 طرح روستایی کوچک و بزرگ در حوزه اعتبار دهیاری، فاقد دهیاری و اعتبار اداره های شهرستان افزود: آغاز عملیات گازرسانی ، بهره برداری از دکل مخابرات روستای مزرعه میرها با اختصاص اعتبار مشارکتی 600 میلیون تومان با هماهنگی فرمانداری اردکان و مدیریت مخابرات استان ، طرح آبرسانی به روستاهای ساغند و مغستان با اختصاص بیش از10 میلیارد تومان اعتبار مشارکتی بخش خصوصی، مهم ترین طرح های قابل اجرا و بهره برداری است که 21 بهمن ماه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
در این نشست دهیاران و اعضای شوراهای بخش خرانق که با حضور ابراهیمی مدیر بیمه روستائیان و عشایر استان یزد برگزار شد با نحوه خدمت رسانی و شمولیت این بیمه به عنوان یکی از صندوق های معتبر بیمه ای آشنا شدند.
اعطای حکم چهار نفر از دهیاران جدید روستاهای هامانه، رباط پشت بادام، انجیرآوند و مغستان از دیگر برنامه های این نشست بود.
روستای خرانق مرکز این بخش در 85 کیلومتری شرق اردکان قرار دارد .
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بخش خصوصی پیروزی انقلاب اسلامی تولد فرهنگی و اجتماعی مخابرات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این باره به ایسنا، گفت: وجود رودخانه، سد و محصولات و فراورده‌های کشاورزی، لبنی و دامی از جمله ظرفیت‌هایی است که برای گردشگری در آن منطقه وجود دارد.

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این‌که دزپارت یکی از ورودی‌های استان محسوب می‌شود، بیان کرد: با هدف تقویت گردشگری و بهسازی فضا‌ها و محوطه‌های گردشگری شهرستان، چندین طرح در حوزه روستایی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران محلی در حوزه گردشگری صنایع‌دستی تعریف کرده‌ایم.

او با تاکید بر استمرار کار در حوزه آموزش افزود: اگرچه در سال گذشته بیش از ۵۰ دوره آموزشی با رویکرد تقویت جامعه روستایی و گردشگری در روستا‌های سطح استان برگزار شد که بخش قابل توجهی از آنها در حوزه شهرستان دزپارت بود، اما این موضوع باید تداوم داشته باشد که به صورت جدی آن رادنبال خواهیم کرد.

ارسطوزاده بیان کرد: برای این‌که جامعه محلی و روستایی برای در دست گرفتن مدیریت و تدبیر گردشگری در ابعاد محلی آماده شود، مستلزم این است که مدیران شهرستانی و ترجیحا بخشداران و دهیاران و نیز شورا‌های روستا‌ها در حوزه گردشگری وارد عمل شوند.

او با اشاره به این‌که بعد از آموزش جامعه محلی، روستا‌هایی که قابلیت گردشگری دارند باید در این زمینه ورود کنند افزود: برای این که اختیار و تدبیر مدیریت امور گردشگری به دهیاران و شورا‌ها واگذار شود، سازوکاری با اداره‌کل امور روستایی تدوین شده است. ضمن این‌که بخش زیرساخت‌ها نیز از راه طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت پیش می‌رود.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند