Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:14:44 GMT

رسمی؛ امیل اسمیت رو از آرسنال به لایپزیش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۰۵۶۹

رو همچون هم تیمی خود ریس نلسون، راهی فوتبال آلمان شد.

طرفداری- باشگاه لایپزیش، موافقت آرسنال برای به خدمت گیری امیل اسمیت رو را جلب کرد.

این هافبک ۱۸ ساله انگلیسی، برای کسب تجارب بیشتر، باقی فصل را به صورت قرضی در بوندس لیگا سپری خواهد کرد. این بازیکن ۱۸۲ سانتی متری که در اصل هافبک چپ است، می‌تواند در مرکز خط میانی یا سمت راست آن هم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر قرارداد رو با آرسنال تا تابستان آینده معتبر است و اگر تمدیدی صورت نگیرد، او می‌تواند در تابستان ۲۰۱۹ به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در عین شگفتی توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد، فردا در سیگنال ایدونا پارک میزبان پی اس جی در بازی رفت است. 

دورتموند در بوندسلیگا اصلا نتایج خوبی نگرفته و پس از شکست سنگین از لایپزیش نیز به بازی حساس با پاریسی‌ها رسیده است. دو تیم در دور گروهی نیز دو بار به مصاف هم رفتند. پی اس جی در زمین خود 2-0 برنده شد و در بازی برگشت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

ادین ترزیچ، مربی دورتموند، در نشست خبری این بازی حضور مارسل سابیتزر مقابل پاریس را تایید کرد: «مارسل سابیتزر و دونی مالن دیروز به تمرین بازگشتند. ما خوشبین هستیم که فردا آنها در دسترس باشند.»

ترزیچ در مورد پی اس جی گفت: «پاریس در این فصل در بهترین فرم خودش قرار دارد. ما باید بهتر از آنچه مقابل آنها در دورتموند بودیم، بازی کنیم. آنها در فصل جاری تحول بزرگی داشتند و بازیکنان جدید زیادی به ترکیبشان وارد شدند. بازیکنانی که کیفیت فوق العاده‌ای را برای تیم به ارمغان آوردند. برنامه پاری‌سن‌ژرمن قهرمانی در این رقابت‌هاست. در هفته‌های اخیر فوق العاده بوده‌اند و ما می‌دانیم برابر چه رقیب دشواری بازی داریم.»

ادین ترزیچ در مورد برنامه بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن گفت: «در 180 دقیقه همه چیز برای ما امکان پذیر است. حتی ممکن است ما گرسنه‌تر از آنها برای فینال باشیم و باید از مزیت بازی در خانه خودمان استفاده کنیم. باید برای هر اتفاقی آماده شویم و یک برنامه مشخص داشته باشیم. اگر کمی به بازی سرعت بیشتری بدهیم و از بالا حریف را پرس کنیم، شانس خوبی برای برد خواهیم داشت. ما به توانایی‌های خودمان ایمان داریم.»

ادین ترزیچ در مورد شکست سنگین اخیر 4-1 برابر لایپزیش گفت: «از نظر دفاعی، من همیشه کل تیم را مسئول می‌دانم. در مورد گل‌های خورده حتی یک اشتباه فردی وجود نداشت. اشتباهاتی در دفاع تیمی داشتیم. اکنون همه باید به فرصت‌هایی که در اینجا داریم و آنچه می‌توانیم به دست آوریم آگاه باشند.»

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم