Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:30:36 GMT

عکاس ایرنا مرکز قم مورد تجلیل قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۰۵۹۸

عکاس ایرنا مرکز قم مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش ایرنا، دراین آیین که تالار مجتمع فرهنگی - هنری شهید سید مرتضی آوینی ترتیب یافته بود، از 9 تن از عکاسان پیشکسوت در بخش های مختلف عکاسی از جمله عباس منجمی گیلانی، عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم؛ به عنوان یکی از باسابقه ترین عکاسان در بخش عکس خبری در این استان تجلیل و گواهی و نشان افتخار انجمن عکاسان به وی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش در این آیین حاج ابوالفضل فتحی، حسن عنایتی، حسن محمودی، محمد جهانبخش، مهدی توکلیان، محمدمهدی بهمنی، امیر حسامی نژاد، محمد اخلاقی نیز به عنوان پیشکسوتان عکاسی استان قم در بخش های مختلف رشته عکاسی مورد تجلیل قرارگرفتند.
رئیس انجمن عکاسان قم نیز در آیین عباس منجمی را از پیشکسوتان عکاسی استان در عرصه عکس خبری نام برد.
نهمین دوره دوسالانه عکس قم در 2 بخش غیررقابتی و رقابتی برگزار شد که در بخش غیررقابتی 25 تَن از هنرمندان عکاس پیشکسوت استان و در بخش رقابتی نیز 108 عکاس 975 قطعه عکس خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کردند.
بخش رقابتی این دوره نیز در 2 بخش قاب قم و آزاد برگزار شد که هیات داوران از میان آثار رسیده، 125 اثر را انتخاب کرد که در 2 نگارخانه فرهنگ واشراق این آثار در معرض دید عموم قرار گرفت.
7406/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیشکسوتان جمهوری اسلامی سید مرتضی آوینی فرهنگی هنری قم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • تجلیل از معلمان ارتشی در خاش
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد