Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله بور بور در حاشیه بازدید از بیمارستان خیر ساز ساعی خمینی‌شهر  در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اعلام تشکیل مجمع خیرین استان اصفهان به‌عنوان هشتمین مجمع کشور اظهار داشت: هدف ما از بازدید از بیمارستان خیرین ساعی تشویق خیرین شهرستان برای تکمیل این پروژه مهم پزشکی و درمانی استان اصفهان بود.

وی با بیان اینکه از گذشته باروحیه نوع‌دوستی و کمک‌های علم المنفعه مردم خمینی‌شهر در بخش‌های مختلف آموزشی ، فرهنگی و علمی آشنا هستم، افزود: در راستای تامین تجهیزات بیمارستان خیرساز ساعی تلاش داریم از کمک‌های وزارت بهداشت و درمان و دولت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع‌آوری ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای ساخت بیمارستان ساعی

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ساعی یکی از نمونه کارهای خیر وعام المنفعه مردم خمینی‌شهر در حوزه درمان است، ابراز داشت: جمع‌آوری ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای ساخت بیمارستان ساعی در ۹ طبقه و بیش از ۳۰ هزار متر زیربنا و با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بدون هیچ کمکی از طرف دولت کار ارزشمند و قابل‌تقدیری است .

وی ادامه داد: مردم خمینی‌شهر با کمک‌های خود همیشه در ساخت مدرسه، مسجد، ورزشگاه و مجموعه فرهنگی و مذهبی و امور نسبت به میانگین جامعه پیش‌قدم‌هستند.

بور بور با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ساعی کمک زیادی به روند افزایش آرامش اجتماعی در خمینی‌شهر  خواهد کرد، بیان داشت: مجمع خیرین کشور از سه سال قبل با ۱۹ عضو حقیقی و چهار عضو افتخاری و ۴۲ موسسه خیریه تشکیل‌شده است .

وی بابیان اینکه هدف اصلی فعالیت مجمع هماهنگی میان اعضاء و مجمع‌های خیریه و تعامل و ارتباط با دولت است، گفت: کمک و تقویت به حوزه امنیت اجتماعی و تشکیل مجمع خیرین خانواده دو محور اصلی جلسه امروز بود.

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور بابیان اینکه کمک و تقویت حوزه امنیت اجتماعی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: با توجه به این دغدغه رهبری مجمع خیرین کشور به‌عنوان متولی هماهنگ‌کننده با مجموعه‌های خیرین کشور وارد موضوع حمایت از حوزه‌های اجتماعی نیز شده است.

وی افزود: هدف اصلی ما این است با کمک خیرین و همکاری نیرو انتظامی در قالب مجمع خیرین امن، در حوزه‌های اجتماعی و امنیت کمک‌های لازم به اقشار آسیب‌دیده در این حوزه نیز ورود کنیم.

تشکیل مجمع خیرین امن در تهران

بور بور گفت: مجمع خیرین امن در تهران تشکیل‌شده است و در آینده نزدیک این حرکت کمک زیادی به نیروی انتظامی برای حمایت از اقشار آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر حوزه اجتماعی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان۳۰۰ تخت خوابی خیر ساز ساعی خمینی‌شهر در ۹ طبقه به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با کمک و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در حل ساخت است ،  این بیمارستان جامع درمانی تاکنون بدون دریافت کمک‌های دولتی ۴۰ درصد پیشرفت است و تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل آن هزینه شده است.

این بیمارستان جامع درمانی و پزشکی با فن‌آوری و جدیدترین طراحی روز مراکز درمانی طراحی و دارای بخش‌های مختلف تخصصی، فوق تخصصی، درمانی و باند فرود بالگرد اورژانس به یکی از مجهزترین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان تبدیل خواهد شد .

کد خبر 4529844

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان مجمع خیرین کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح