Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آران و بیدگل گفت: مهمترین پروژه در حال احداث این شهرستان در این حوزه جاده آران و بیدگل به گرمسار به طول ۱۲۵ کیلومتر است.

دکتر «اسماعیل بایبوردی» در همایش تجلیل از خیرّین راه و شهرسازی این شهرستان که با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد گفت:  ۲۸۵ کیلومتر راه در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد و مهمترین پروژه در حال احداث این شهرستان در این حوزه جاده آران و بیدگل به گرمسار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: طول کل محور این پروژه ۱۲۵ کیلومتر است و در حال حاضر ۲۵ کیلومتر از این محور به صورت کامل اجرا شده است. فاز دوم این جاده به طول ۲۵ کیلومتر زیرسازی و آماده بیس است و مابقی این محور به طول ۷۵ کیلومتر و در استان های اصفهان، قم و تهران قرار دارد و نیازمند تخصیص اعتبار است.

 

بایبوردی خروج دو شهرستان آران و بیدگل و ورامین از بن بست جغرافیایی و اتصال استان های اصفهان، تهران و سمنان با یکدیگر را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح در راستای اجرای سیاست ها و اقدامات اولویت دار در برنامه های توسعه این استان ها است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل کاهش طول ۷۰ کیلومتری مسیر کاشان – قم – ورامین، تامین امنیت نواحی مرکزی ایران و انتقال بخشی از ترافیک محورهای جنوبی به محورهای پایتخت و شمال کشور را از دیگر مزیت های احداث این جاده مواصلاتی ذکر کرد.

 

بایبوردی پروژه کنارگذر آران و بیدگل – کاشان به طول ۴۶ کیلومتر را از دیگر طرح های اولویت دار حوزه راه این شهرستان عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۹ کیلومتر این محور، آسفالت و به مرحله بهره برداری رسیده و ۱۷ کیلومتر باقیمانده آن نیازمند حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر اصفهان خبرگزاری شبستان نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های مساجد استان بوشهر شیراز مهدویت جاده آران و بیدگل به گرمسار فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل گرمسار آران و بیدگل وزیر راه و شهرسازی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل