Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گو با اخبار ورزشی درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش ۶ ماهه بود. پس از جام جهانی قرارداد ۶ ماهه‌ای را با کی روش تنظیم کردیم و این قرارداد پس از پایان جام ملت‌های آسیا با هر نتیجه‌ای تمام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت

کی روش درباره اینکه آیا کارلوس کی روش همچنان جزء گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران است یا خیر، گفت: خود کی روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و در پایان بازی‌ها با بازیکنان و مجموعه تیم خداحافظی کرد. فدراسیون فوتبال هم با اتمام قرارداد باید برای آینده تیم ملی برنامه ریزی مجددی کند.

او درباره اینکه آیا قرارداد دستیاران کی روش هم با اتمام قرارداد او به اتمام رسیده است یا خیر، اظهار داشت: دستیاران کی روش هم با او از ایران رفتند و هیچ یک از آن‌ها اکنون در کشورمان نیستند.

تمام پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تا بازی با عراق پرداخت شد

تاج درباره بحث مطالبات کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال گفت: تمام پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تا بازی با عراق پرداخت شد. با توجه به اینکه مبادله ارزی و انتقال پول برای ما سخت است قرارداد کی روش به AFC ارائه شده تا با توجه به مطالباتی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم مطالبات کی روش پرداخت شود.

طبق تفاهم نامه مان با چین در تورنمنت چند جانبه این کشور شرکت می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی با توجه به اینکه این تیم در ماه‌های اخیر بازی ندارد، توضیح داد: از کی روش تقدیر و تشکر می‌کنم چراکه ارزیابی مان از عملکرد او مثبت است و کی روش برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. ما به این دلیل از کی روش حمایت می‌کردیم که تیم ملی ما در اختیار او و کادرش بود. در حد توانمان نهایت همکاری را با تیم ملی داشتیم تا کی روش به بهترین شکل کارهایش را پیش ببرد، اما مکلف هستیم برای آینده تیم ملی طرح ریزی کنیم. قرارداد کی روش تمام شده و باید دنبال برنامه ریزی جدیدی برویم. ضمن اینکه ما اسفند امسال یک فیفا دی پیش رو داریم که طبق تفاهم نامه مان با چین در تورنمنت چند جانبه این کشور شرکت می‌کنیم.

بازی هایمان در مرحله اول مقدماتی المپیک در تهران برگزار می‌شود

تاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کادرفنی تیم ملی امید برنامه هایش را ارائه داده و می‌دانیم بازی هایمان در مرحله اول مقدماتی المپیک در تهران برگزار می‌شود. گروه سختی داریم که تنها یک تیم از آن به مرحله بعدی می‌رسد و عراق هم در گروهمان است. تیم ملی امید در تورنمنت قطر و بازی تدارکاتی با عمان شرکت کرده است و یک شنبه هفته آتی هم برنامه‌های کادرفنی این تیم در جلسه کمیته تیم‌های ملی ارزیابی می‌شود. امیدواریم این تیم هم به بهترین شکل کارش را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند

به گزارش صدای ایران از ایلنا، یک منبع کارگری در شهرداری رودبار گفت: خواسته اصلی کارگران شهرداری رودبار که دو تا سه روز پیش به خاطر آن اقدام به اعتراض صنفی کردند، پرداخت ۴ ماه حقوق سال ۱۴۰۰، اضافه کاری و ارائه لباس و کفش مناسب و سایر مزایای شغلی است.

یکی از کارگران گفت: از حداقل‌های مزدی برخورداریم حال آنکه همان حداقل حقوق هم از بهمن ماه سال گذشته بدون محاسبه اضافه کاری پرداخت می‌شود.

او گفت: دلیل شکل گیری اعتراض کارگران، حضور بازرسان استانداری در محل شهرداری بود تا از این طریق مشکلاتمان را به گوش مسئولان بالا دستی برسانیم، اما متاسفانه استمرار و طولانی شدن پیگیری‌های صنفی کارگران باعث تهدید کارگران شد در عین حال بازرسان استانداری هم به خواسته‌های کارگران اهمیت ندادند.

این کارگر با بیان اینکه از بدو شروع به کار هر ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای ما با تاخیر پرداخت شده است، در ارتباط با مطالبات خود و همکارانش گفت: در سال ۱۴۰۰ شرایط مالی شهرداری به گونه‌ای بود که پیمانکار امکان وصول صورت وضعیت‌های مالی خود را از شهرداری نداشت به همین دلیل در طول ۱۲ ماه از سال ۱۴۰۰ هر ماه مبالغ کمی را به عنوان علی‌الحساب از کارفرما دریافت کرده‌ایم که مجموع مطالبات در این سال به حدود ۴ ماه می‌رسد. در عین حال چندین ماه حق بیمه سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ کارگران به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است. به همین دلیل شماری از کارگران برای وصول این طلب قدیمی از پیمانکار وقت شکایت کرده‌اند، اما پیمانکار حاضر به پرداخت طلب کارگران نیست.

او از دستگاه‌های نظارتی خواست پرونده تخلفات شهرداری را بررسی کنند، تا با تمام کسانی که با از بین بردن حق کارگران در تخلفات مالی شهرداری رودبار دست داشته‌اند، برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا