Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@23:02:53 GMT

افتتاح 99 پروژه کشاورزی درخراسان‌شمالی طی دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۱۱۷۵

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان امروز11 بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد:با توجه به اینکه همزمان با ایام الله فجرانقلاب 99 پروژه کشاورزی با اعتبار 469 میلیارد ریال در استان افتتاح می‌شود با بهره برداری از این پروژه ها برای 342 نفر اشتغال ایجاد و یک هزار و 392 خانوار از آنها بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تعداد شامل 73 پروژه در بخش آب و خاک، 17 پروژه تولیدات دامی، 8 پروژه تولیدات گیاهی و یک پروژه در بخش شیلات است.
یوسفی اجرای سیستم های آبیاری نوین، بند ذخیره آب، گلخانه، احداث کانال بتنی، پرورش گاو شیری، کانال انتقال آب، گوسفندداری، احداث بند انحرافی و کانال آب رسانی را از دیگر پروژه ها برشمرد.
وی اظهار داشت: این پروژه در شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، اسفراین، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان و فاروج افتتاح خواهد شد.
یوسفی عنوان کرد: در دهه فجر امسال با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان یک پروژه کشاورزی تحت عنوان پروژه شهرک صنایع تبدیلی و تکمیلی که شامل بخش های واحد گلخانه « به منظور تولید نشاء های گوجه فرنگی، چغدرقند و ذرت»، سردخانه دو مداره سه هزار تنی، انبارهای فنی دو هزار و 500 تنی، واحد قوطی سازی رب صادراتی هستند که به بهره برداری خواهد رسید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: از مجموع طرح های ثبت نام شده در این بخش تاکنون بالغ بر 10 هزار و 124 طرح به مبلغ افزون بر دو هزار و 510 میلیارد ریال در حوزه کشاورزی بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن پروژه های دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی