Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی 54 ساله در یکی از جواهر فروشی های ترکیه انگشتر الماس گرانقیمتی را دید و با دیدن آن جواهر چنان از خود بی خود شد که دست به اقدامی پردردسر برای خود زد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک مرد ایرلندی که در یکی از مغازه های جواهر فروشی ترکیه یک حلقه بسیار گران قیمت الماس را بلعیده است، اخیرا به دادستان گفته است که زمان انجام این کار ، در خودش نبوده و در یک لحظه که الماس زیبا را دیده ، از خود بیخود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یان کمپبل که تعطیلات خود را در مارماریس ترکیه سپری می کرد، در چهارم اکتبر 2018 بعد از قورت دادن این انگشتر 40 هزار دلاری دستگیر شد.

دادستان به پلیس دستور داد تا دزد را به بیمارستان محلی منتقل کنند، جایی که به او مسهل بدهند تا حلقه الماس را به طور طبیعی دفع کند اما رسانه های ترکیه اعلام کردند که جواهر دفع نشده است و در معده گیر کرده و باید از طریق جراحی برداشته شود.

این مرد 54 ساله ایرلندی دو روز در این بیمارستان مارماریس مسهل مصرف می کرد، آب زیادی می نوشید، می دوید و می پرید تا به دفع انگشتر از طریق دستگاه گوارش کمک کند اما هیچ یک از این کارها جواب نداد تا در نهایت، بعد از 36 ساعت موافقت کرد تا برای برداشتن جواهر از عمل جراحی استفاده کنند.

متهم به مامورپلیس گفت که این عمل وی ناشی از غم از دست دادن همسرش بوده است .

همچنین طبق اطلاعات به دست آمده، همسر او در یک حادثه تصادف اتومبیل، جان خود را از دست داده بود و حلقه عروسیش نیز گم شده بود بنابراین هر زمانی که یک حلقه را میبیند ،تمایل زیاد به برداشتن آن پیدا می کند.

متاسفانه در نهایت دادستان این توضیحات وی را نپذیرفت و کمپبل همچنان با اتهامات مواجه است و دادگاه در حال بررسی وضعیت وی است. برای ورود به کانال تگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: دزد حادثه تصادف دزد حادثه تصادف اخبار حوادث الماس اتهام عکس سارق عجیب عکس فیلم مرد زندگی فرزند قتل دختر ایران جوان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید